Arhiv dogodkov DMS

[MARKETING TOPX] Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje

15.02.2018 ob 19:30
Februarsko izobraževanje Marketing TOPX: učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje bo potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Prisluhnili bomo snovalcema uspešnih, z nagradami Effie nagrajenih akcij, ki bosta učinkovitost komuniciranja predstavila na dveh uspešnih akcijah. Kako so se lotili zasnove in izvedbe komunikacijskih kampanj Plemenska vožnja in Alternativnih 24 ur, bosta predstavila Barbara Randić, vodja tržnih komunikacij za regijo Adriatik pri Renault Nissan Slovenija, in Jernej Špende, strateški direktor v agenciji Grey Ljubljana. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 15. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >> PRIJAVA

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Enzom Smrekarjem

07.02.2018 ob 9:30
Na prvem Marketinškem zajtrku v letu 2018 bomo gostili Enza Smrekarja, predsednika uprave podjetja Droga Kolinska in direktorja Strateškega poslovnega področja v Atlantic Grupi. Z uspešnim poslovnežem s 30-letnimi menedžerskimi izkušnjami se bomo ob kavi in rogljičkih pogovarjali o številnih zanimivih marketinško-poslovnih temah. V našo družbo vas vabimo 7. februarja ob 8:00 v Kavarno Sputnik (Tržaška cesta 128). >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Vroče marketinške teme v 2018

29.01.2018 ob 18:30
Na prvem mesečnem srečanju v letu 2018 bomo odprli debato o nekaterih najbolj aktualnih temah v tem trenutku. Spoznali bomo hitrosti aktivnosti, ki jih prinašata ICO in kripto svet, druga vroča tema, mimo katere ne moremo, pa je GDPR in njegove prednosti in nevarnosti. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 29. januarja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Upravljanje zadovoljstva strank (Aleksandra Brank, Peter Olesen)

18.01.2018 ob 19:30
Kaj dejansko naše stranke potrebujejo? Kaj jim ustvarja največje zadovoljstvo? Kako celostno pristopiti k učinkovitemu upravljanju celostnega zadovoljstva strank? In najpomembneje - kako vpliva celostno zadovoljstvo strank na naše prihodke in dobiček ter kako lahko na osnovi zadovoljnih strank naše podjetje raste? Odgovore na ta vprašanja bomo ponudili na uvodnem izobraževanju Marketing TOPX v letu 2018, predavala bosta mag. Aleksandra Brank (Plastika Skaza) in Peter Olesen (Bisnode). Pričakujemo vas 18. januarja ob 16:00  (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >>PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 60
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem