Arhiv dogodkov DMS

[DECEMBRSKO DRUŽENJE DMS] Union experience

12.12.2018 ob 15:30
V mesecu decembru bomo člani DMS leto zaključili z druženjem in obiskom našega partnerja - Pivovarne Union. Spoznali bomo skrivnosti sodobne proizvodnje pijač in bogato zgodovino ljubljanske pivovarne ter se družili in klepetali ob kozarcu piva ali brezalkoholne pijače. V našo družbo vas vabimo v sredo, 12. decembra, ob 14:00. Dobimo se pred Pivovarno Union (Pivovarniška ulica 2, Ljubljana). Udeležba je za vse člane DMS brezplačna. >>PRIJAVA

[VEDOŽELJNIK] Epicenter radovednosti

04.12.2018 ob 19:00
Odkrivamo nove teme. Odpiramo vrata novemu znanju. Vas zanima tema, ki se je marketingaši navadno ne dotaknemo, a je za vas zelo zanimiva? Ste radovedni, strastni do osvajanja novega znanja, ki ste ga pripravljeni tudi deliti? V Društvu za marketing Slovenije pripravljamo novo obliko druženja, ki smo ga poimenovali Vedoželjnik. Kaj oziroma kdo je Ved Željnik, preverite v nadaljevanju. Prvič se bomo radovedni marketingaši zbrali v torek, 4. decembra, med 17:00 in 19:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, dvorana Viharnica, 3. nadstropje). Naša gosta bosta Matija Torlak (Digital School) in Aljaž Košmerlj (Inštitut Jožef Štefan). Število mest je omejeno in velja po načinu hitrih prijav, udeležba je za člane DMS brezplačna. >> PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] 4x4 pospeški za leto 2019

26.11.2018 ob 18:30
Tudi letošnje novembrsko mesečno srečanje bomo posvetili marketinškim pospeškom za prihajajoče leto. Štirje gostje bodo z vami delili misli, nasvete, knjige, filme, znanja, modele in aktivnosti, ki so jih navdušili v minulem letu. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 26. novembra, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Zanimanje za novembrsko mesečno srečanje je tradicionalno zelo veliko, zato vam svetujemo, da se pravočasno prijavite! >> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti poslovanja (Matjaž Grm, Adria Mobil)

22.11.2018 ob 19:00
Izvoz oziroma internacionalizacija je gonilna sila slovenskega gospodarstva in je v strategijah podjetij pogosto ena od možnih smeri nadaljnje rasti poslovanja. Vstop na tuje trge in širitev internacionalizacije pa od tržnikov zahteva drugačne kompetence, znanja, pristope in orodja, kot jih uporabljajo v poslovanju zgolj v domačem okolju ali ozki regionalni usmerjenosti. Na novembrskem izobraževanju Marketing TOPX bo o tem predaval Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 22. novembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 19:00. >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 69
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem