Arhiv dogodkov DMS

[GDPR V PRAKSI] Privolitve in soglasja za obdelavo osebnih podatkov

24.04.2018 ob 18:30
Številna podjetja se v tem obdobju intenzivno pripravljajo na prihod Evropske uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR). V ta namen smo v Društvu za marketing pripravili serijo izobraževanj, ki smo jih poimenovali "GDPR v praksi". Prvi dogodek bo potekal v torek, 24. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Matija Jamnik (Odvetniška pisarna Jamnik) bo predaval o privolitvah in soglasjih za obdelavo osebnih podatkov. >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Vplivneži so tu. Kako jih bolje vključiti v svoj marketing?

23.04.2018 ob 18:30
Na aprilskem mesečnem srečanju se bomo pogovarjali o vplivnežih, ki postajajo vse bolj pogost in vse bolj pomemben element marketinga. Predstavili bomo različne poglede na ta pojav - ogledali si bomo praktičen model merjenja učinka vplivnežev, predstavili bomo naročniško stališče do te marketinške taktike in prisluhnili zgodbam dveh "influenserk". V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 23. aprila, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Pogovor z gostjami Urško Ambrož (Sidera), Mojco Pesendorfer (Atlantic Grupa), Ano Žontar (Anina kuhinja) in Niko Veger (Beautyfull Blog) bo vodila Urša Pučko (Internavti). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA.

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Mitjo Petrovičem

18.04.2018 ob 09:30
Na pomladnem marketinškem zajtrku bomo gostili Mitjo Petroviča, predsednika žirije letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala. Vendar pogovor ne bo potekal o žiriranju. Z izkušenim marketingašem se bomo pogovarjali o preteklosti in prihodnosti marketinga in oglaševanja, med drugim pa tudi o tem, kako ustvariti blagovno znamko, ki jo bodo potrošniki sprejeli za svojo. V našo družbo vas vabimo v sredo, 18. aprila, ob 8:00 (Kavarna Sputnik, Tržaška cesta 128, Ljubljana). Dogodek zaradi bolezni našega gosta odpade. O novem terminu vas pravočasno obvestimo, Mitji pa želimo čim hitrejše okrevanje.

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

10.04.2018 ob 20:00
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (Atlantic Grupa). Pričakujemo vas v torek, 10. aprila 2018 ob 16:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). >>PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 63
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem