Arhiv dogodkov DMS

[B2B MARKETING] Vpliv sodobnega B2B marketinga – zunaj in znotraj podjetja

10.05.2017 ob 18:30
B2B marketing ima veliko opredelitev, v podjetjih, ki delujejo na medorganizacijskih trgih, lahko deluje kot samostojni oddelek ali pa se njegove aktivnosti razporejene med različne funkcije. Vendar opažamo trend – najuspešnejša podjetja se usmerjajo h kupcu. In tu ima marketing izjemno pomembno vlogo, ki se ne kaže le v vpetosti v prodajne aktivnosti, temveč tudi v tesnem sodelovanju med sodelavci in različnimi oddelki. V pogovoru o pomenu in vplivu marketinga se nam bosta pridružili dve gostji, Martina Gajšek, vodja marketinga v podjetju RLS Merilna tehnika in Mojca Bricelj, svetovalka za marketing v podjetju Danfoss Trata. Vabljeni na majsko srečanje sekcije, ki bo potekalo v sredo, 10. maja ob 17. uri v dvorani G na znani lokaciji na GZS. Vabljeni vsi člani DMS, udeležba je za člane brezplačna. >> PRIJAVA

[ZGODNJE PRIJAVE SMK] Iztečejo se zgodnje prijave - do 25 % popust

26.04.2017 ob 00:00
Na letošnji Slovenski marketinški konferenci bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, tisti, ki rešujejo te probleme in so pripravljeni na marketinški jutri. Konferenca bo imela ključno vodilo: marketing feed forward*. Pokazali bomo, kako se prek problemov prebiti do ciljev in katere stvari je potrebno izpiliti, da bomo dosegali odlične marketinške rezultate. V Portorožu se bomo družili 30. in 31. maja in do 26. aprila lahko izkoristite cenejše prijave in do 25 % popusta. >> SMK

[MESEČNO SREČANJE] Offline ni mrtev – priložnosti v nedigitalnem svetu

24.04.2017 ob 18:30
Aprilsko mesečno srečanje bo namenjeno iskanju preleta med online in offline svetom. Digital je trendovski, vedno se govori o online komunikacijah in rešitvah, online izkušnji kupcev. A še vedno obstaja svet, ki se ne dogaja na spletu in je za določene cilje, ciljne skupine in izdelke še vedno izjemno primeren in nujen. V bistvu je najbolje iskati prelet obojega. Mesečno srečanje bo namenjeno ravno osvetlitvi tega izziva – kako najti primerno kombinacijo. Sodelovanje so že potrdili: Maša Butara in Jan Omahen (Luna TBWA), Jernej Špende (Grey Ljubljana), Denis Hilčer in Mitja Tuškej (Formitas BBDO). Pričakujemo vas v ponedeljek, 24. aprila ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

19.04.2017 ob 19:30
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk). Pričakujemo vas v sredo, 19. aprila 2017 ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 56
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem