Arhiv dogodkov DMS

[MARKETING TOPX] Kako ustvarjati dodano vrednost? (Nastja Mulej)

16.06.2017 ob 12:00
Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX: Kako ustvarjati dodano vrednost? se bomo ukvarjali s tem, kako s kreativnostjo in medsebojnim sodelovanjem izdelati poslovni model, ki temelji na podlagi naših idej in bo prinašal dobre poslovne rezultate. Z različnimi metodami kreativnega razmišljanja in inoviranja se bomo lotili izziva, kako ustvariti nov izdelek ali storitev z dodano vrednostjo. Rešitve za izziv, kako priti do ideje z dodano vrednostjo in jo nato realizirati bomo iskali s pomočjo mag. Nastje Mulej, mednarodne predavateljice, svetovalke in licencirane trenerke. V naši družbi vas pričakujemo v petek, 16. junija 2017, ob 8:30-12:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža). >> PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Predstavitev zmagovalcev marketinške odličnosti 2017

12.06.2017 ob 19:00
Na junijskem mesečnem srečanju se bomo družili z zmagovalci nagrade marketinška odličnost 2017. Podjetja, ki so s svojimi inovativnimi pristopi in celostni vpetosti marketinga vzor celoti poslovni skupnosti, bodo predstavila, kako dosegajo odlične rezultate. Z nami bodo predstavniki podjetij LUMAR IG (zmagovalec kategorije mala in srednja B2C podjetja), ADDIKO BANK (zmagovalec kategorije velika B2C podjetja) in veliki zmagovalec STEKLARNA HRASTNIK (sicer zmagovalec kategorije B2B podjetij). Udeležba na mesečnem srečanju je za vse člane DMS brezplačna. Enkrat letno lahko vsak član na srečanje pripelje gosta. Pričakujemo vas v ponedeljek, 12. junija 2017, ob 17. uri (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, Dvorana A). >> PRIJAVA

[DMS in SOZ] Sedem etičnih izzivov v oglaševanju

09.06.2017 ob 10:15
Tokrat vas vabimo na skupni dogodek Slovenske oglaševalske zbornice in Društva za marketing Slovenije. Tradicionalni SOZ-ov dogodek Dobro jutro, oglaševalci! smo naslovili Sedem etičnih izzivov v oglaševanju. Oglaševanje je stroka, ki ima veliko komunikacijsko moč in vpliva na mnoge segmente v družbi. Kakšna je morala oglaševalske stroke in katera etična prepričanja vodijo pri delu, bo tema tokratnega srečanja. Ani Ivandić (Edition Digital) se bodo v pogovoru pridružili Aljoša Bagola (Pristop), Milena Fornazarič (predavateljica in svetovalka), Enzo Smrekar (Droga Kolinska / Atlantic Grupa) in Špela Žorž (Grey Ljubljana). Dogodek bo potekal v petek, 9. junija 2017 ob 9. uri (Dvorana Uradnega lista, Dunajska 167, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

[SMK] 22. Slovenska marketinška konferenca

31.05.2017 ob 16:00
V Sloveniji se marketingaši soočamo z ogromno izzivi, še bolje – z ogromno problemi. Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo tarnali nad problemi, na SMK bodo govorili tisti, ki gledajo naprej, tisti, ki rešujejo te probleme in so pripravljeni na marketinški jutri. Konferenca bo imela ključno vodilo: marketing feed forward*. Pokazali bomo, kako se prek problemov prebiti do ciljev in katere stvari je potrebno izpiliti, da bomo dosegali odlične marketinške rezultate. V Portorožu se bomo družili 30. in 31. maja in razkrivamo vam prve govorce. >> SMK
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 58
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem