Arhiv dogodkov DMS

[ŠSDMS] Korak naprej

07.06.2018 ob 18:00
Kako se med študijem pripraviti na izzive, ki nam bodo pomagali stopiti na poklicno pot? Kje pridobiti spretnosti in znanja, ki jih zahteva trg? Kako se prilagoditi hitrim spremembam in ostati konkurenčen ter zaposljiv? Kateri poklici in sposobnosti bodo pisali prihodnost? Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije v četrtek, 7. junija 2018, vabi na dogodek "Korak naprej" (Triglav Lab, Dunajska 20, Ljubljana). >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Kako želje preoblikovati v poslovne cilje (Nastja Mulej)

07.06.2018 ob 13:30
Na junijskem izobraževanju Marketing TOPX: Kako želje preoblikovati v poslovne cilje se bomo ukvarjali s tem, kako poslovne želje preoblikovati v konkretne poslovne cilje, ki bodo razumljivi in enostavni za implementacijo. Izziva se bomo lotili z različnimi tehnikami konstruktivnega razmišljanja. Delavnico bo vodila mag. Nastja Mulej, trenerka razmišljanja. V naši družbi vas pričakujemo v četrtek, 7. junija 2018, ob 9:00-13:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana E - medetaža). >> PRIJAVA

[GDPR V PRAKSI] Katera so ključna GDPR vprašanja po 25. maju

05.06.2018 ob 18:00
Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov GDPR je stopila v veljavo, podjetja so se vsako na svoj način pripravila in prilagodila, a procesi seveda še vedno potekajo. Veliko stvari se bo izoblikovalo šele skozi prakso, saj je še vedno veliko neznank. Na naš zadnji dogodek v seriji GDPR v praksi smo povabili 3 strokovnjake, ki nam bodo vsak s svojega zornega kota povedali, katerim področjem v povezavi z GDPR se moramo posvetiti po 25. maju. Z nami bodo Sandra Pjanić (General Affairs Specialist, Bisnode), Bojana Pleterski (DPO, Služba za varstvo osebnih podatkov, Mercator) in Jurij Žurej (prokurist Droge Kolinske d.d., direktor pravne službe Atlantic Grupe d.d.). V našo družbo vas vabimo v torek, 5. junija 2018, ob 16:00 (Triglav Lab, Dunajska cesta 20, Ljubljana). >> PRIJAVA

[23. SMK] Marketing (r)evolution

30.05.2018 ob 17:00
Marketinški koncepti so danes delno ali povsem drugačni. Lahko bi govorili o marketinški revoluciji. Na Slovenski marketinški konferenci bomo pokazali, kateri koncepti že danes prinašajo rezultate. Ne bomo govorili, kaj bi lahko delovalo, ampak kaj že deluje danes in bo tudi jutri. Največji slovenski marketinški dogodek bo letos potekal 29. in 30. maja na standardni lokaciji v Hotelu Bernardin, Portorož. >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem