Arhiv dogodkov DMS

[MARKETING TOPX] Ustvarjanje vsebin je le del vsebinskega marketinga (Jasna Suhadolc)

14.03.2018 ob 19:30
V mesecu marcu se bomo na izobraževanju Marketing TOPX posvetili vsebinskemu marketingu. Jasna Suhadolc (Virtua PR) nas bo vodila čez različne korake tega področja, od načrtovanja vsebinskega marketinga in ustvarjanja vsebine do uredniških procesov in merjenja učinkov. V našo družbo vas vabimo v sredo, 14. marca, ob 16:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Vsa mesta na dogodku so zapolnjena.

[MARKETING MEETUP] Nativno oglaševanje kot učinkovit način distribucije vsebine

09.03.2018 ob 10:30

Nativno oglaševanje (native advertising) je še vedno trend v spletnem oglaševanju in eden od zelo učinkovitih načinov distribucije vsebine. Ampak še vedno se okoli nativnega oglaševanja pojavlja veliko odprtih vprašanj, s katerimi se bomo ukvarjali na naslednjem marketing meetupu. V našo družbo smo povabili Denisa Oštirja (direktorja korporativnega komuniciranja v družbi Gorenje), s katerim se bomo pogovarjali o vseh pro's and contra's nativnega oglaševanja. V našo družbo vas vabimo v petek, 9. marca, ob 9:00 (prostori podjetja Zemanta, Celovška 32, Ljubljana). >> PRIJAVA

[ŠSDMS VENTILATOR] Športni marketing

08.03.2018 ob 20:00
Kakšna so inovativna sponzorstva? Zakaj podjetja vlagajo v športna sponzorstva? Kateri športi so za sponzorje najbolj zanimivi? Kako proces iskanja sponzorjev vpliva na športnika? Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije v 
četrtek, 8. marca ob 18:30 (FDV, predavalnica 7) pripravlja okroglo mizo o športnem marketingu, na kateri bodo na vprašanja odgovarjali trije gostje, Blaž Bolcar, Jernej Smisl in Luka Vončina. Športni in marketinški navdušenci vabljeni na dogodek ŠSDMS Ventilator: Športni marketing.

[MESEČNO SREČANJE] Uspešni B2B marketinški prijemi

26.02.2018 ob 18:30
Februarsko mesečno srečanje bomo posvetili B2B marketingu. Zadnji ponedeljek v mesecu bomo predstavili štiri konkretne primere, kako velika slovenska B2B podjetja uporabljajo zelo različne marketinške kanale - od "klasičnih" B2B kanalov, kot je sejem, do bolj inovativnih, kot so spletna družbena omrežja in spletna trgovina. V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 26. februarja, ob 17.00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 65
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem