Arhiv dogodkov DMS

[ŠSDMS] Fanfara 2017 - 10. študentska marketinška konferenca

13.04.2017 ob
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije letos že deseto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki bo 13. aprila potekala na že preverjeni lokaciji v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem; tako študentom, kot tudi tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. >>PRIJAVA

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Alenko Repič (Kaaita)

11.04.2017 ob 10:00
Aprilski marketinški zajtrk bo prinesel navdihujočo zgodbo Alenke Repič in njenega podjetja KAAITA. Alenka, ki je bila je bila tudi prva predsednica Študentske sekcije DMS, bo govorila o svoji podjetniški poti, kako se je namesto za korporativni svet odločila za podjetniško pot in kako je iskala ZAKAJ. Tisti zakaj, o katerem trenutno vsi govorimo, da ga moramo imeti v osrčju svojih znamk, Alenka Repič pa to tudi v resnici ima. Vabljeni na paket jutranjega smeha, pozitivne energije in zagona za nove marketinške podvige. Pričakujemo vas v torek, 11. aprila ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE

[MESEČNO SREČANJE] Prihodnost raziskovanja v marketingu

27.03.2017 ob 19:00
Na marčevskem mesečnem srečanju bomo govorili o novostih in izzivih raziskovanja v marketingu. Pri tem bomo pogledali tako interne kot tudi eksterne podatke, ki so marketingašem dostopni. Pri eksternih podatkih bomo odgovorili tudi na to, ali je »pojdi na cesto, vprašaj potencialne kupce ali (oz. za katero vrednost) bi kupili tvoj izdelek« res dovolj za tržno raziskavo in preverili, kaj iz sveta metodologij startup-ov je koristno uporabiti pri raziskovanju. Pri internih podatkih  bomo spoznali primer, kako te podatke sploh nadzirati, kakšne uporabne analize in zaključke lahko delamo z njimi in kako še izboljšati analitiko. Pričakujemo vas v ponedeljek, 27. marca ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Podaljšujemo rok prijave na Akademijo za upravljanje podatkovne analitike

17.03.2017 ob
V sklopu Marketinške akademije bomo v letošnjem letu prvič izvedli Akademijo za upravljanje podatkovne analitike. Akademija je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje. Prijave na akademijo smo podaljšali do petka, 17. 3. 2017>>PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem