Arhiv dogodkov DMS

[13. SMK] Kaj še šteje v očeh kupca? Ustvarjanje nove vrednosti za kupca

28.05.2008 ob
Predsednik programskega sveta je bil Aleksander Uranc, Gorenje. Ostali člani programskega sveta pa so bili Maja Makovec Brenčič, EF, Uroš Cvetko, Valicon, Janez Damjan, Sartes Consulting, Primož Hvala, Human& Sales Consulting, Ladeja Godina Košir, IPRK, Maja Lapajne, Trimo, Eva Aljančič, Simobil, Aleksandra Pisnik Korda, EPF Maribor, Tatjana Pogačnik in Peter Frankl, Finance.

30. Marketinški fokus: Kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov

24.04.2008 ob 19:00
30. Marketinški fokus "Kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov (za poslovni uspeh)" je potekal 24. aprila 2008, v hotelu Lev, v Ljubljani. 

fANfARA 2008

Fanafara 2008
15.04.2008 ob 19:00
fANfaRA je bila "tradicionalno prvič" izvedena 15. aprila 2008, na Gospodarskem razstavišču v dvorani Urška v Ljubljani.

29. Marketinški fokus: Kako uspešni izkoriščajo internet za prodajo in marketing

26.03.2008 ob 19:00
29. Marketinški fokus "Kako uspešni izkoriščajo internet za prodajo in marketing" je potekal 26. marca 2008. 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem