Arhiv dogodkov DMS

14. Marketinški fokus

28.09.2005 ob 19:00
14. Marketinški fokus na temo “Kako odgovarjati na izzive upravljanja blagovnih znamk? – Sveži praktični primeri” je potekal 28. septembra 2005, v hotelu Lev, v Ljubljani.

[10. SMK] Prvo leto v EU – kako so marketinške strategije prestale preizkušnjo?

01.06.2005 ob 19:00
Naslov tokratne konference je bil "Prvo leto v EU – kako so marketinške strategije prestale preizkušnjo?«

13. Marketinški fokus

14.04.2005 ob 19:00
13. Marketinški fokus z naslovom “Kako do boljše prodaje – primeri dobrih prijemov” je potekal v hotelu Lev, v Ljubljani, 14. aprila 2005.

12. Marketinški fokus

18.01.2005 ob 19:00
12. Marketinški fokus na temo »Kako uporabiti raziskave pri sprejemanju marketinških odločitev – primeri dobrih prijemov« je potekal v Ljubljani, v hotelu Lev, 18. januarja 2005.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem