Arhiv dogodkov DMS

1. Marketinški fokus

24.01.2001 ob
Marketinški fokus je prvič potekal 24. januarja 2001, v Ljubljani.

[5. SMK] Iz te moke bo še kruha

16.06.2000 ob
5. marketinška konferenca je potekala od 15. junija do 16. junija v Portorožu, GH Metropol. Predsednik programskega sveta je bil Janez Damjan. Organizacijski odbor pa so predstavljali: Anže Jereb, Barbara Zmrzlikar, Gregor Draksler, Milan Jurše, Meta Vesel – Tic, Petra Garin, Primož Hvala, Sanja Kmetec.

4. Slovenska marketinška konferenca

05.06.1999 ob 19:00
Leta 1999 je konferenca dobila še dimenzijo mednarodnosti s predavatelji z različnih koncev sveta. Njihove predstavitve so bile prvič urejene v zborniku konference. Organizacijski in programski odbor so predstavljali prof. dr. Milan Jurše (predsednik PS SMK), mag. Janez Damjan, dr. Zlatko Jančič, dr. Iča Rojšek, dr. Boris Snoj.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem