Arhiv dogodkov DMS

[MESEČNO SREČANJE] Ogrevanje pred Marketinško (r)evolucijo

21.05.2018 ob 18:30
Majsko mesečno srečanje Društva za marketing Slovenije bo ogrevanje pred Slovensko marketinško konferenco. Spraševali se bomo, ali se je marketing v zadnjih letih spremenil, (r)evolucioniral ali pa je morda še vedno enak kot pred leti. V našo družbo smo povabili Aleksandro Kregar (Atlantic Grupa / Droga Kolinska), Mitjo Tuškeja (Formitas), Matjaža Robinšaka (Valicon) in Darka Dujiča (Ceneje). V našo družbo vas vabimo v ponedeljek, 21. maja, ob 17:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 18:30. >>PRIJAVA

[GDPR V PRAKSI] Sistemi marketinške avtomatizacije in GDPR

17.05.2018 ob 18:00
Na tretjem izobraževanju v seriji GDPR v praksi se bomo posvetili spremembam, ki jih GDPR prinaša v orodja za marketinško avtomatizacijo. V četrtek, 17. maja (Triglav Lab, Dunajska 20, Ljubljana), bosta od 16:00 do 18:00 v naši družbi korporativna pravnica Zlatka Markovič in strokovnjak na področju digitalnega marketinga Gorazd Planinc (Vareo). >>PRIJAVA

[GDPR V PRAKSI] Ključna področja za zagotavljanje skladnosti

10.05.2018 ob 18:00
Na drugem dogodku serije predavanj GDPR v praksi bomo skušali nasloviti najtežja vprašanja na področju upravljanja osebnih podatkov po Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov. V našo družbo smo povabili Rosano Lemut Strle (Odvetniška družba Pirc Musar) in Gregorja Cuzaka (Ascaldera). Pridružite se nam v četrtek, 10. maja, od 16:00 - 18:00 (Triglav LAB, Dunajska 20, Ljubljana). >>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Kako s sodobno poslovno inteligenco (BI) poiskati odgovore na strateška marketinška vprašanja?

09.05.2018 ob 19:30
Podatki so danes povsod okoli nas in glavna naloga poslovne inteligence je, da z uporabo različnih orodij, iz vse te množice izlušči informacije, ki nam pomagajo ustvarjati dodano vrednost. Dodano vrednost za naše stranke, ki si želijo čim bolj osebno obravnavo, najboljšo ponudbo in posledično dodano vrednost za naše poslovanje. O vse bolj aktualni marketinški temi bo v sredo, 9. maja, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana) predavala Andreja Štirn, direktorica služba za poslovno inteligenco v družbi Petrol. >> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 69
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem