Arhiv dogodkov DMS

[MESEČNO SREČANJE] Offline ni mrtev – priložnosti v nedigitalnem svetu

24.04.2017 ob 18:30
Aprilsko mesečno srečanje bo namenjeno iskanju preleta med online in offline svetom. Digital je trendovski, vedno se govori o online komunikacijah in rešitvah, online izkušnji kupcev. A še vedno obstaja svet, ki se ne dogaja na spletu in je za določene cilje, ciljne skupine in izdelke še vedno izjemno primeren in nujen. V bistvu je najbolje iskati prelet obojega. Mesečno srečanje bo namenjeno ravno osvetlitvi tega izziva – kako najti primerno kombinacijo. Sodelovanje so že potrdili: Maša Butara in Jan Omahen (Luna TBWA), Jernej Špende (Grey Ljubljana), Denis Hilčer in Mitja Tuškej (Formitas BBDO). Pričakujemo vas v ponedeljek, 24. aprila ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Upravljanje blagovnih znamk danes (Petra Čadež)

19.04.2017 ob 19:30
Katere so tiste spremembe, ki področje strateškega upravljanja blagovnih znamk danes najbolj zaznamujejo in predstavljajo največje izzive? Skozi osnovne definicije, orodja, primere in diskusijo z udeleženci bomo odgovore iskali na izobraževanju Marketing TOPX, ki ga bo vodila Petra Čadež (svetovalka za strateško upravljanje blagovnih znamk). Pričakujemo vas v sredo, 19. aprila 2017 ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA

[ŠSDMS] Fanfara 2017 - 10. študentska marketinška konferenca

13.04.2017 ob
Študentska sekcija Društva za marketing Slovenije letos že deseto leto zapored organizira največjo študentsko marketinško konferenco Fanfara, ki bo 13. aprila potekala na že preverjeni lokaciji v Austria Trend Hotelu v Ljubljani. Dogodek je namenjen vsem marketinškim navdušencem; tako študentom, kot tudi tistim, ki se z marketingom srečujejo na poslovnem področju. >>PRIJAVA

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor z Alenko Repič (Kaaita)

11.04.2017 ob 10:00
Aprilski marketinški zajtrk bo prinesel navdihujočo zgodbo Alenke Repič in njenega podjetja KAAITA. Alenka, ki je bila je bila tudi prva predsednica Študentske sekcije DMS, bo govorila o svoji podjetniški poti, kako se je namesto za korporativni svet odločila za podjetniško pot in kako je iskala ZAKAJ. Tisti zakaj, o katerem trenutno vsi govorimo, da ga moramo imeti v osrčju svojih znamk, Alenka Repič pa to tudi v resnici ima. Vabljeni na paket jutranjega smeha, pozitivne energije in zagona za nove marketinške podvige. Pričakujemo vas v torek, 11. aprila ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 58
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem