Arhiv dogodkov DMS

[MESEČNO SREČANJE] Prihodnost raziskovanja v marketingu

27.03.2017 ob 19:00
Na marčevskem mesečnem srečanju bomo govorili o novostih in izzivih raziskovanja v marketingu. Pri tem bomo pogledali tako interne kot tudi eksterne podatke, ki so marketingašem dostopni. Pri eksternih podatkih bomo odgovorili tudi na to, ali je »pojdi na cesto, vprašaj potencialne kupce ali (oz. za katero vrednost) bi kupili tvoj izdelek« res dovolj za tržno raziskavo in preverili, kaj iz sveta metodologij startup-ov je koristno uporabiti pri raziskovanju. Pri internih podatkih  bomo spoznali primer, kako te podatke sploh nadzirati, kakšne uporabne analize in zaključke lahko delamo z njimi in kako še izboljšati analitiko. Pričakujemo vas v ponedeljek, 27. marca ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta. >> PRIJAVA

[MARKETINŠKA AKADEMIJA] Podaljšujemo rok prijave na Akademijo za upravljanje podatkovne analitike

17.03.2017 ob
V sklopu Marketinške akademije bomo v letošnjem letu prvič izvedli Akademijo za upravljanje podatkovne analitike. Akademija je namenjena posameznikom, ki se pri svojem delu na kakršen koli način ukvarjajo s podatkovno analitiko (vodenje podatkovne analitike, vzpostavljanje ali vodenje oddelka za podatkovno analitiko ...). Skozi program akademije bomo pokazali, kako prepoznati in izbrati pomembne obstoječe uporabniške podatke, te dopolniti z manjkajočimi ter jih pravilno obogatiti, analizirati, predstaviti in interpretirati – z namenom izboljšanja delovanja organizacije in posledično z namenom izboljšanja porabnikove izkušnje. Prijave na akademijo smo podaljšali do petka, 17. 3. 2017>>PRIJAVA

[MARKETING TOPX] Data driven marketing (Mitja Pirc, Uroš Cvetko)

13.03.2017 ob 19:30
Naslednje izobraževanje Marketing TOPX: data driven marketing bomo posvetili podatkom v marketingu. Dr. Mitja Pirc (Indigo Consulting) in Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav) bosta predstavila, zakaj je pomembno, da je marketing voden na podlagi podatkov, kakšne poslovne izzive lahko rešujemo na podlagi podatkov, kakšne kompetence so za to potrebne in kako lahko z uporabo napredne podatkovne analitike iz podatkov pridobivamo vrednost. Pričakujemo vas v ponedeljek, 13. marca, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). Prijavite se >>

[MESEČNO SREČANJE] Program zvestobe – nuja ali nepotreben strošek?

20.02.2017 ob 18:30
Zvestoba kupcev je za vsakega marketigaša izjemno pomembna, zato jo cenimo, negujemo, nagrajujemo, skratka počnemo vse, da jo ohranimo. A naša zvestoba je ves čas na preizkušnji - z vseh strani na nas prežijo izzivi, da poizkusimo nekaj novega, drugačnega. Konkurenčna obljuba in njeno preseganje so največja garancija za zvestobo in del izpolnjevanja obljube so tudi programi zvestobe. Zvestobi smo namenili februarsko srečanje, ki ga v ponedeljek, 20. februarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana) pripravlja Sekcija za direktni marketing in prodajo pri DMS. V 90 minutah si bomo pogledali bogate izkušnje velikih in malih podjetij - Mercator, Merkur, Helen Doron English - pri grajenju in upravljanju (programov) zvestobe. Vsebinski uvod v srečanje bo pripravila Maja Golob (Spago). Udeležba je za člane DMS brezplačna, vsak član lahko enkrat v letu na dogodek pripelje gosta>> PRIJAVA
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 58
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem