Arhiv dogodkov DMS

[MARKETINŠKI ZAJTRK] Pogovor s Tilnom Travnikom

16.02.2017 ob 10:00
Gost prvega marketinškega zajtrka v letošnjem letu bo Tilen Travnik (D·Labs). Zakaj? Ker sta inoviranje in transformacija njegova stalnica in ker vedoželjno ves čas išče nove informacije in znanje. Že več kot petnajst let dela na področju razvoja spletnih produktov in sodeluje pri razvoju različnih podjetij – od korporacij do startupov. V zadnjih petih letih je k bolj agilnemu poslovanju pomagal več kot 20 podjetjem. Njegovo glavno poslanstvo je pomagati podjetjem pri razvoju in plasiranju novih, disruptivnih internetnih produktov. O njegovih izzivih in izkušnjah bo tekel pogovor na marketinškem zajtrku. Če želite biti inovativnejši, hitreši, slišati nasvete, kako pospešiti svojo marketinško uspešnost – vabljeni! Pričakujemo vas v četrtek, 16. februarja ob 8. uri (Kavarna Sputnik, Ljubljana). Udeležba je za člane DMS brezplačna. Če še niste član, nam pišite na info@dmslo.si. Vaše prijave pričakujemo tu: >> PRIJAVE

[MARKETING TOPX] MARKETING PERFORMANCE: Marketinška orodja za boljšo produktivnost

13.02.2017 ob 19:30
V februarju vas vabimo na naslednje izobraževanje Marketing TOPX: Marketing performance, na katerem se bomo posvetili izbiri pravih digitalnih marketinških orodij, ki nam lahko olajšajo delo v marketingu. Če smo na lanskem izobraževanju o marketing performancu spraševali, kako loviti ribe oz. prodajne sledi, se bomo letos posvetili vprašanju, kako lahko izbira pravih digitalnih marketinških orodij vpliva na lov in izplen. Izobraževanje Marketing TOPX bo v ponedeljek, 13. februarja, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). >> PRIJAVITE SE

[B2B MARKETING] Čisto praktična uvedba CRM sistema

02.02.2017 ob 19:30
Učinkovito marketinško analitiko si težko predstavljamo brez delujočega CRM sistema, kjer se nahajajo vsi relevantni podatki o našem kupcu. Dokaj dobro razumemo, kako bi morala zadeva delovati. Kako pa do tja priti? Vabimo vas na prvo letošnje srečanje s področja B2B marketinga, ki bo v četrtek, 2. februarja ob 18:00 v dvorani G (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). Svoje izkušnje bo z nami delil mag. Mario Ivankovič, vodja marketinga v uspešni slovenski multinacionalki Skupina SIJ, ki združuje 25 družb po vsem svetu. Lansko leto so se lotili uvedbe sodobnega CRM sistema - za začetek v “samo” petih družbah jeklarske divizije. >> PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] X-INDUSTRY MARKETING - kako do marketinške strategije, ko ni jasnih meja med industrijami

30.01.2017 ob 18:30
Če želi biti marketingaš eden ključnih poganjalcev v svojem podjetju, mora razmišljati, kje in kako podjetje generira prihodke, kako zadovoljen je kupec s celotno uporabniško izkušnjo, z izdelkom, koliko denarja nam ostane od posameznega izdelka ali kupca … Izjemno zahtevno in kompleksno za obvladovanje že v preteklosti, ko so bile panoge jasno definirane, kaj pa danes? Kako postaviti marketinško strategijo, kako razmišljati o konkurenci, produktnem portfelju? Odgovore bomo iskali z izjemno zanimivimi in izkušenimi sogovorniki. Z nami bodo Igor Maroša (Agrokor), Mitja Pirc (Indigo Consulting). Pričakujemo vas v ponedeljek, 30. januarja ob 17. uri (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana).
Prejšnja
1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 58
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem