Arhiv dogodkov DMS

[RAZPIS] Razpis za nov upravni odbor DMS za obdobje 2017-2020

09.01.2017 ob 23:59
Upravnemu odboru Društva za marketing Slovenije v trenutni sestavi se v februarju 2017 izteka triletni mandat, zato razpisujemo mesta za nov devetčlanski upravni odbor za obdobje 2017-2020. Vse zainteresirane vabimo, da se prijavite na razpis za člana upravnega odbora DMS. Prijavo izpolnite v prijavnem obrazcu in jo pošljite do 9. januarja 2017 na naslov info@dmslo.si. Podrobnosti o razpisu v nadaljevanju. O kandidatih bomo odločali člani DMS na januarskem Zboru članov, 19. januarja.

[DMS NA POTI] Obisk Postojnske jame

01.12.2016 ob 20:00
V letu 2015 smo se člani DMS prvič odpravili na pot, in sicer smo se z veseljem odzvali povabilu in obiskali podjetje Krka d.d. Letos se bomo odpravili v Postojnsko jamo, v njeno samo središče. Postojnska jama je bila velika zmagovalka nagrade marketinška odličnost 2015. Predsednik upravnega odbora Postojnske jame, Marjan Batagelj, nas bo odpeljal v kraške globine, poleg tega pa se bo na samem mestu dogodka predstavil kot snovalec uspešne zgodbe in pokazal svoj pogled, kaj, zakaj in kako so spremenili, da so iz speče princeske razvili marketinško uspešno podjetje. Na pot se bomo odpravili v četrtek, 1. decembra. Udeležba je namenjena članom DMS in je brezplačna. VSA MESTA SO ŽAL ŽE ZASEDENA

[MESEČNO SREČANJE] 4x4 marketinških pospeškov za uspešno 2017

28.11.2016 ob 18:00
Zaključno mesečno srečanje DMS v letošnjem letu bo namenjeno pospeškom za uspešno leto 2017. Letošnje leto je skoraj za nami, v DMS gledamo že naprej. Zato pripravljamo v ponedeljek, 28. novembra ob 18:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana, dvorana A) zadnje mesečno srečanje za člane DMS v letošnjem letu z naslovom: 4*4*4*4 marketinških pospeškov za uspešno 2017. Pospeške bodo pripravili Jaka Lindič, Špela ŽoržVesna Žabkar in Ivan VučetićSte pripravljeni na tak izziv? PRIJAVITE SE >>

[MARKETING TOPX] Marketinški plan in marketinška učinkovitost (Nataša Mithans, Darja Teržan)

22.11.2016 ob 19:30
Naloga marketinga je, da se nauči jezika uprav, da ve, kaj pričakujejo in da zna podkrepiti vse s številkami. Če bomo spremenili spletno stran, investirali v nov kanal, kaj lahko direktor pričakuje od tega? Marketingaš mora zato znati pripraviti dober marketinški plan, ki bo temeljil na konkretnih informacijah, bo merljiv in izvedljiv, ter nato spremljati učinkovitost marketinških aktivnosti. Pripravo marketinškega plana in spremljanje marketinški učinkovitosti bosta na tokratnem izobraževanju Marketing TOPX predstavili Nataša Mithans (Renderspace) in Darja Teržan (Mlekarna Celeia). Pričakujemo vas v torek, 22. novembra 2016, od 16:00 do 19:30 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, dvorana A). PRIJAVITE SE >>
Prejšnja
1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 56
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem