Arhiv dogodkov DMS

[B2B MARKETING] Ustvarjanje vsebin v B2B

14.11.2017 ob 18:30
V torek, 14. novembra, vas ob 17:00 vabimo na novembrsko srečanje Sekcije za B2B marketing, na katerem se nam bosta pridružila Jasna Suhadolc (Viruta PR), ki svojim naročnikom pomaga vzpostavljati in izvajati učinkovit vsebinski marketing, ter Marko Vrbnjak (NiceLabel), ki bo razložil, kako se uspešno slovensko podjetje loteva ustvarjanja vsebin v B2B okolju. Skozi pogovor nam bosta omogočila izjemno uporaben vpogled v vsebine, ki navdušujejo B2B kupce. >>PRIJAVA

[MESEČNO SREČANJE] Kako od inovacije do njene realizacije na trgu?

23.10.2017 ob 18:30
Del poslovnega uspeha podjetja je vsako leto odvisen tudi od lansiranja novih izdelkov oz. storitev, od preoblikovanja obstoječih in izboljšanja ponudbe. Oktobrsko mesečno srečanje DMS posvečamo izzivu, kako zagotoviti večjo uspešnost inovacij, kako ustvariti pogoje za uspešno inoviranje in lansiranje novih izdelkov in storitev. V naši družbi bodo Mojca Pesendorfer (Atlantic Grupa), Matej Golob (CorpoHub) in Tadej Jevševar (Chipolo). Pridružite se nam 23. oktobra ob 17:00 (GZS, Dimičeva ulica 13, Ljubljana). MESTA NA DOGODKU SO ŽAL ZASEDENA.

[SPORTO AWARDS 2017] Rok za oddajo prijav

20.10.2017 ob 24:00
Novembra bodo v (S)Portorožu podeljene SPORTO nagrade, ki bodo že dvanajsto leto zapored ovenčale najboljše športno-marketinške in sponzorske projekte preteklega leta in prijave za najboljše so že odprte. Konkurenca bo v letošnjem letu še močnejša, saj se je območje prijaviteljev iz Adriatic regije razširilo še na Češko, Slovaško in Madžarsko. Društvo za marketing Slovenije (DMS) tudi letos sodeluje kot nacionalni partner SPORTO Awards za Slovenijo, poglablja pa se tudi sodelovanje z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA). Rok za oddajo prijav je 20. oktober, letos s poenostavljenim elektronskim načinom prijav. Več na SPORTO Awards 2017.

[MARKETING TOPX] Category management - povečanje prodaje z upravljanjem blagovnih skupin

16.10.2017 ob 19:30
Večkrat slišimo, da sta marketing in prodaja neizbežno povezani funkciji v vsakem podjetju. Je tako tudi v resnici? Trditev zagotovo drži, a v praksi žal ne dovolj. Ko v celoten prodajni proces dodamo še razumevanje nakupnega procesa potrošnika in trgovčevo upravljanje prodajnih polic, je upravljanje produktov ali storitev, ki so vedno del večje blagovne skupine (kategorije), še toliko težja naloga. Andreja Avberšek (Category Consulting) bo izluščila bistvene prednosti povezanosti funkcij razvoja, marketinga in prodaje ter predstavila celoten proces upravljanja blagovnih skupin (Category Management), s katerim se vsi srečujemo vsak dan. Kot marketingaši, prodajniki in/ali običajni potrošniki. Pričakujemo vas 16. oktobra ob 16. uri (Dimičeva 13, 1000 Ljubljana, Dvorana A). >>PRIJAVA
Prejšnja
1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 65
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem