[MARKETING TOPX] Internacionalizacija kot ena od strategij nadaljnje rasti poslovanja (Matjaž Grm, Adria Mobil)

22.11.2018 ob 16:00
Izvoz oziroma internacionalizacija je gonilna sila slovenskega gospodarstva in je v strategijah podjetij pogosto ena od možnih smeri nadaljnje rasti poslovanja. Vstop na tuje trge in širitev internacionalizacije pa od tržnikov zahteva drugačne kompetence, znanja, pristope in orodja, kot jih uporabljajo v poslovanju zgolj v domačem okolju ali ozki regionalni usmerjenosti. Na novembrskem izobraževanju Marketing TOPX bo o tem predaval Matjaž Grm, izvršni direktor prodaje in trženja v skupini Adria Mobil. V našo družbo vas vabimo v četrtek, 22. novembra, ob 16:00 (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana). Dogodek bo trajal do 19:00. >> PRIJAVA
Predavatelj bo odgovoril na vprašanja:
  • Kakšno vlogo ima marketing pri internacionalizaciji?
  • Kako primerno umestiti marketinško funkcijo in pri internacionalizaciji poslovanja?
  • Kakšne kompetence in znanja internacionalizacija zahteva od marketingašev?
  • Katere pristope uporabiti?
  • Katera so primerna orodja za uspešno internacionalizacijo?
Komu je izobraževanje namenjeno?
  • Vsem, ki razmišljate o širitvi poslovanja na tuje trge.
  • Vsem, ki ste že na tujih trgih, pa vas zanimajo konkretni primeri.
  • Vsem, ki se zavedate, da ima marketing pomembno vlogo pri internacionalizaciji.
  • Vsem, ki sodelujete s partnerji, ki delujejo na mednarodnih trgih.
"Vstop na tuje trge in širitev internacionalizacije pa od tržnikov zahteva drugačne kompetence, znanja, pristope in orodja, kot jih uporabljajo v poslovanju zgolj v domačem okolju ali ozki regionalni usmerjenosti," opozarja Matjaž Grm (Adria Mobil).

PRIJAVE
  • Izobraževanj Marketing TOPX se lahko člani DMS udeležujete BREZPLAČNO v skladu s pravili in zahtevano ravnjo članstva v DMS.
  • Za nečlane je kotizacija 1 modula Marketing TOPX 129 EUR + DDV.
  • Dogodki Društva za marketing Slovenije se fotografirajo. Morebitne vaše fotografije bo DMS uporabil na promocijskih in drugih materialih, v publikacijah, na družbenih omrežjih in spletni strani. V kolikor se s tem ne strinjate, nas prosimo obvestite.





Matjaž Grm, MBA, je izvršni direktor prodaje in trženje v skupini Adria Mobil. Ob svojem prihodu v podjetje je v letu 2008 postavil strategijo rasti, ki jo ob odličnem med funkcijskem sodelovanju celotnega vodstva podjetja uspešno izvaja z nadpovprečno letno rastjo prihodkov ob sicer stagnirajočem trgu vozil za prosti čas, ob tem pa podjetje ves čas dosega nadpovprečno dobičkonosnost glede na industrijsko povprečje. Podjetje Adria Mobil je tako v letu 2015 ob svojem 50. jubileju uspelo z blagovno znamko Adria uvrstiti med 3 največje igralce na evropskem trgu vozil za prosti čas ravno zaradi učinkovite izvedbe korporativne strategije, ki jo v največji meri zaznamuje usmerjenost h kupcu. Matjaževi najožji sodelavci v prodaji, trženju, produktnem vodenju in poprodaji ter Adrijini distribucijski partnerji po celem svetu implementirajo njegove vizije in vodenje v učinkovite aktivnosti za rast poslovanja in svojih kompetenc. Matjaž je danes tudi aktivni član marketinškega komiteja v ECF (European Caravaning Federation) in tako pomaga dvigovati trženjsko odličnost celotne industrije.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem