[MESEČNO SREČANJE] Predstavitev zmagovalcev marketinške odličnosti 2017

12.06.2017 ob 17:00
Na junijskem mesečnem srečanju se bomo družili z zmagovalci nagrade marketinška odličnost 2017. Podjetja, ki so s svojimi inovativnimi pristopi in celostni vpetosti marketinga vzor celoti poslovni skupnosti, bodo predstavila, kako dosegajo odlične rezultate. Z nami bodo predstavniki podjetij LUMAR IG (zmagovalec kategorije mala in srednja B2C podjetja), ADDIKO BANK (zmagovalec kategorije velika B2C podjetja) in veliki zmagovalec STEKLARNA HRASTNIK (sicer zmagovalec kategorije B2B podjetij). Udeležba na mesečnem srečanju je za vse člane DMS brezplačna. Enkrat letno lahko vsak član na srečanje pripelje gosta. Pričakujemo vas v ponedeljek, 12. junija 2017, ob 17. uri (GZS, Dimičeva 13, Ljubljana, Dvorana A). >> PRIJAVA
Zmagovalec v kategoriji malih in srednjih B2C podjetij: LUMAR IG, d.o.o.

Podjetje Lumar IG je eno izmed tehnološko vodilnih slovenskih proizvajalcev montažnih objektov, ki je s svojimi inovativnimi in okolju prijaznimi rešitvami prisoten tako v Sloveniji kot tujini. Filozofija podjetja je usmerjena h kupcem, v vseh postopkih, od načrtovanja, razvoja, nakupa in tudi pozneje so v ospredju želje in pričakovanja kupcev. »Zavedamo se, da je gradnja domov posel, ki zahteva veliko mero odgovornosti. Pri našem delu stremimo k temu, da vedno uresničimo pričakovanja in zaupanje naših strank,« so poudarili na podelitvi nagrad marketinška odličnost 2017. Podjetje se na celovit in sistematičen način loteva razumevanja potreb svojih kupcev, pri čemer se ne omejuje samo na potrebe, ki jih s svojimi produkti neposredno zadovoljujejo, temveč razmišljajo širše in razvijajo produkte v smeri zadovoljevanja drugih, komplementarnih potreb. Njihovi inovativni pristopi so še toliko bolj opazni, saj delujejo v tradicionalni industriji, sami pa inovativnost izpostavljajo kot enega od ključnih dejavnikov uspeha in generatorjev (bodočih) prihodkov. »Tudi v prihodnje bomo sledili zastavljeni viziji in filozofiji delovanja. Še naprej bomo ponujali inovativne in kakovostne, okolju in ljudem prijazne produkte, ki bodo ob ostalih aktivnostih tudi v prihodnje vodili v nadaljnjo rast in razvoj podjetja.«
   

Zmagovalec v kategoriji  velikih B2C podjetij: ADDIKO BANK, d.d.

Podjetje Addiko Bank se je v juliju 2016 preimenovalo iz dotedanje Hypo banke in izvedlo prenovo znamke, repozicioniranje in prenovo tako celotne podobe, zunanjega videza kot tudi poslovne filozofije in strategije. V letu 2016 se je banka reorganizirala in prestrukturirala v banko, ki ponuja jasne, enostavne in hitre rešitve, t. i. straightforward bančništvo. »Prejem nagrade dokazuje, da je Straightforward bančništvo očitno prava izbira pri odločitvi, da se podamo na popolnoma novo pot bančnega poslovanja. Še posebej smo ponosni na to, da smo med finalisti edini predstavniki branže, ki sicer velja za bolj konzervativno,« so na podelitvi nagrad marketinška odličnost 2017 izpostavili v podjetju in dodajajo, da so še posebej ponosni na vključenost marketinške funkcije v celotno ožilje banke: »To je pripomoglo k implementaciji naprednih rešitev, jasnemu in enostavnemu komuniciranju, sposobnosti ''poslušanja'' trga ter strateškemu pristopu k digitalnemu marketingu. Nedvomno pa so razlog tudi poslovni rezultati, ki smo jih dosegli tako, da smo znali povezati marketing, pravi produkt in vrhunsko prodajo.«
 

Zmagovalec v kategoriji  velikih B2C podjetij in prejemnik velike nagrade marketinška odličnost 2017:  STEKLARNA HRASTNIK, d.o.o.

Steklarna Hrastnik v zadnjem obdobju piše zgodbo o uspehu. Po slabi finančni situaciji pred nekaj leti se je v zadnjih letih soočila s procesom reorganizacije poslovanja in iz podjetja za proizvodnjo steklenih izdelkov se je razvilo inovativno tehnološko podjetje, ki gradi globalna partnerstva. Marketing je izvedel celoten projekt razvoja nove blagovne znamke Hrastnik1860 in sodeluje pri večini strateških odločitev podjetja, zlasti z raziskavami in s pripravo analiz, na podlagi katerih se identificirajo nove priložnosti za podjetje in določajo ciljni trgi. »Menimo, da smo si letošnjo nagrado marketinška odličnost prislužili z inovativni pristopi, ki jih razvijamo za potrebe lastnih marketinških akcij. Uspešni rezultati le-teh so nam omogočili ne samo nov zagon in strast do tega, kar počnemo, ampak tudi nova delovna mesta, na katera smo prav tako ponosni,« se svojega dobrega dela zavedajo v Steklarni Hrastnik. Podjetje se v svoji viziji prihodnosti zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo ravno marketing. Odličnost izkazujejo tudi z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem ter inovativnimi pristopi. »V prihodnosti načrtujemo še ambicioznejše podvige. Nenehno nadgrajujemo naš inovacijski center PBC1860. Gradimo na še močnejši analitiki, informatiki in načrtovanju. Okrepili bomo sodelovanje z univerzami in partnerskimi podjetji. Še več pozornosti pa bomo namenili R&R ter design managementu.«
  

Udeležba na mesečnem srečanju je za vse člane DMS brezplačna. Enkrat letno lahko vsak član na srečanje pripelje gosta. Mesečno srečanje bo zaključek prve generacije marketinške akademije, na kateri bodo udeleženci predstavili zaključne naloge.




DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem