Arhiv marketinških dogodkov

inOrbit 17

09.03.2017 ob 8:00
​InOrbit je največj​a inbound marketing konferenc​a v Evropi, ki bo potekala 9. in 10. 3. 2017 na Brdu pri Kranju. Konferenca pokriva področja vse od psihologije potrošnika, uporabniške izkušnje, uporabniških trendov na digitalu do oglaševalskih kanalov, optimizacije konverzij na spletni strani in digitalne analitike. V dveh dneh se bo predstavilo 20 domačih in tujih govorcev. Pričakujejo od 500 do 600 udeležencev iz osrednje in vzhodne Evrope, zaposlenih v marketingu in ljubiteljev digitalnega marketinga. Udeleženci bodo deležni uporabne vsebine, ki jo bodo lahko že takoj po dogodku aplicirali tudi na svoje delo. Člani DMS imamo 20 % popust pri kotizaciji, ob nakupu karte uporabite kodo IO17DMS20. Več o konferenci na inOrbit 17, prijavite se lahko tu.

11. Sales Summit - Kako postaneš šampion prodaje 2017?

15.02.2017 ob
11. Sales Summit bo potekal 15. februarja 2017 v GH Union v Ljubljani. Družili se boste lahko z direktorji prodaje in znova poslušali najbolj aktualne prodajne primere. Člani DMS imamo 25 % popust, popust se ne sešteva z ostalimi popusti. [Redna cena: 365 € + DDV].

Shoppers' Mind Ecommerce Day

30.11.2016 ob 9:00
Konferenca Shopper’s Mind Ecommerce Day je največji dogodek s področja spletnega nakupovanja, ki ponuja edinstven vpogled v trende in najboljše prakse trgovcev na spletu ter vključuje predavanja številnih priznanih strokovnjakov. Na konferenci bodo podeljene nagrade Spletni trgovec leta 2016 in obiskovalci prvi dobijo vpogled v najnovejše rezultate raziskave Shopper’s Mind. UGODNOST ZA ČLANE DMS: člani DMS imamo 15 % popust na kotizacijo. Koda za popust je DMS15, ugodnost velja po izteku early bird kotizacije.

SEMPL - Konferenca medijskih trendov

24.11.2016 ob 9:30
Konferenca medijskih trendov SEMPL bo letos organizirana že osemnajstič, 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu. SEMPL ostaja zvest odkrivanju najnovejših trendov s področja medijev, marketinga in komuniciranja. V programu konference se bodo posvetili razvoju prelomnih idej, poslovnim modelom za doseganje stalne rasti, strateškemu pripovedovanju zgodb, vlogi umetne inteligence v marketingu, viralnim spletnim vsebinam in novim oblikam medijskega zakupa. Več na www.sempl.si.
Prejšnja
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 48
Naslednja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem