10. Marketinški fokus

28.09.2004 ob 14:30
10. Marketinški fokus je potekal v Ljubljani, 28. septembra 2004.
 Program:

14.30–15.00

Sprejem udeležencev

15.00–16.30

 

Lenka Žlajpah in Petra Oseli (Gfk Gral): Kako do spremenjene strategije pozicioniranja blagovne znamke
Janja Božič Marolt in Damjana Kocjanc Fajfar (Inštitut za raziskovanje trga in medijev, Mediana): Kako do merjenje ugleda blagovne znamke na trgih bivše Jugoslavije - primer Fructal
Jana Alič (Droga): Strategija blagovne znamke – primer Argeta
Jure Pohar in Dali Bungič (LUNA\TBWA): Dis-rupcija ali kako v sir zvrtati luknjo

16.30–16.45   

Odmor

16.45–18.00

 

Andrej Drapal (Pristop): Kako si postaviti prava vprašanja oblikovanja identitete blagovne znamke - primer Subrina
Gregor Cuzak (Mayer McCann): Od raziskav do strategije blagovne znamke - primer Nescafe
Ana Pavlovčič (Lek d.d.): Od zavedanja do lojalnosti - primer Angal

18.00–18.10   

Odmor

18.10–19.00

Okrogla miza "Kritični vidiki upravljanja blagovnih znamk" (pogled agencij)

Vodi Janez Damjan (Sartes). Sodelujejo Andrej Pompe (Formitas BBDO), Andrej Drapal (Pristop), Marko Vičič (Futura DDB), Jernej Repovž (Studio Marketing JWT) in Špela Oblak (Luna/TBWA).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem