[10. SMK] Prvo leto v EU – kako so marketinške strategije prestale preizkušnjo?

31.05.2005 ob 10:00
Naslov tokratne konference je bil "Prvo leto v EU – kako so marketinške strategije prestale preizkušnjo?«
Okrogla miza: Lokalna prehrambna industrija in svetovne blagovne znamke

Prvi sklop: Izvor blaga in nakupno vedenje
  • Darko Dujič, Irena Vida, Lejla Poturović: Vloga izvora blaga v nakupnem odločanju porabnikov
  • Dali Bungič: »Jovo na novo?« Smo svojo zlato priložnost na Balkanu zapravili in kako začeti znova
  • Tina Vukasovič: Ugotavljanje vpliva izvora piščančjega mesa na zaznavanje potrošnikov

Drugi sklop: Primeri uspešne izvedbe marketinških strategij
  • Mojca Frančeškin: Ko trženje usmerjajo posebnosti globalne znanstvene skupnosti
  • Robert Rolih: Razvoj blagovne znamke NiceLabel na globalnem trgu
  • Petra Oseli: Prenovljena banka uspešno preživela prvo evropsko leto
  • Miha Krisch: Spreminjanje skozi dizajn – primer Elti

Tretji sklop: Marketinške strategije na mednarodnih trgih – standardizacija ali adaptacija
  • Damjana Jerman, Bruno Završnik: Marketinške sposobnosti slovenskih podjetij za nastop na novem evropskem trgu
  • Vesna Virant, Maja Makovec Brenčič, Aviv Shoham: Standardizacija ali adaptacija: trženjski izziv slovenskim mednarodno delujočim podjetjem
  • Rok Hrastnik, Karmen Grabnar: Trženjska lokalizacija za zmago na trgih srednje in vzhodne Evrope

Četrti sklop: Internet – kakšen je njegov doseg in ali ga znamo izkoristiti?
  • Zoran Savin: Svetovni splet kot konkurenčna priložnost manjših evropskih regij
  • Marko Vončina: Vpliv spletnega oglaševanja na povečanje prepoznavnosti blagovne znamke
  • Mija Gačnik Krpiš, Petek Roland: Od kraljev k junakom

Okrogla miza: Ugled. Kako ga dobimo? Kaj z njim storimo?

Peti sklop: Trgovina pred novimi izzivi
  • Darja Vresk, Meta Arh: Spremembe v slovenski trgovini – vstop tujih trgovcev na trg
  • Jana Novak: Kam gre slovenska trgovina?

Šesti sklop: Segmentacija kot tržna priložnost
  • Jadranka Prodnik, Damjan Mumel: Segmentiranje starejših porabnikov na podlagi aktivnosti v prostem času
  • Tanja Dmitrović, Irena Vida: Nakupovanje v tujini – trženjska priložnost na domačem trgu?
  • Mitja Pirc: Posebnosti segmentacije kupcev na trgu mobilnih telekomunikacij
  • Darja Ivanuša, Suzana Mihelin Ritlop: Identificiranje tržnih priložnosti na podlagi segmentacije trga

Sedmi sklop: Slovenija – EU: Kakšni smo in kako vidimo drug drugega?
  • Borut Sočan: Blagovna znamka Slovenija
  • Janez Jereb: Leto po vstopu v EU – ali smo jim že podobni?

Okrogla miza: Slovenska trgovina pred prevratom

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem