11. Marketinški fokus

21.10.2004 ob 14:30
11. Marketinški fokus z naslovom »Kako do uspešne prodaje – primeri dobrih prijemov« je potekal 21. oktobra 2004 v hotelu Lev, v Ljubljani. 

Program:

14.30–15.00

Sprejem udeležencev

15.00–16.00

Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta v Ljubljani): Umestitev prodaje v integrirano trženjsko okolje
Aleksander Uranc (Gorenje): Vidik mednarodno rastočega podjetja - primer Gorenje 
Toni Balažič (Petrol): Kako organizirati prodajo in marketing – primer Petrol

16.00–16.15   

Odmor

16.15–17.45

Amadea Dobovišek (Publi Una): Ali je slovenska prodaja pripravljena na izzive, ki jih narekujejo nove tržne okoliščine?
Matjaž Merkan (Siteco): Kako dopolniti klasične prodajne aktivnosti – primer Siteco
Tadej Gosak (Henkel Slovenija): Category Management v prodajni funkciji – primer kategorije barv za lase

17.45–18.00   

Odmor

18.00–19.00

Andrej Ivanc (Savatech): Kako uspeti z inovativnim izdelkom na globalnem trgu – primer Sava Print
Vinko Filipič (Pošta Slovenije): Kako do večje prodaje na prodajnem mestu - primer Pošta Slovenije
Iztok Pečnik (Zavarovalnica Triglav): Trženjski splet za naložbeno življenjsko zavarovanje – primer Zavarovalnica Triglav

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem