[11. SMK] Živeti spremembe v marketingu. Inovativnost kot točka lokalnega in globalnega preboja

30.05.2006 ob
Predsednica programskega sveta je bila Maja Makovec Brenčič, EF. Ostali člani programskega sveta: Maja Makovec Brenčič, EF,  Janez Damjan, revija Manager, Primož Hvala, AT Adria Consulting, Ladeja Godina Košir, IPRK, Bogo Seme, Hedoni, Jurij Giacomelli, Finance, Tanja Dmitrović, EF, Iztok Sila, Telekom Slovenije,  Rudi Tavčar, DMS, Sandi Uranc, Gorenje.
Naslov konference je bil "Živeti spremembe v marketingu. Inovativnost kot točka lokalnega in globalnega preboja«.

Program konference za torek, 30. maj 2006:
  • Maja Makovec Brenčič: Živeti spremembe v marketingu: Inovativnost kot točka globalnega in lokalnega preboja
  • Reinier Evers: Consumer Trends DIctating the Trends in Marketing

Sekcija I: Inovativnost domačih multinacionalk
  • Andreja Jaklič: Najbolj inovativna podjetja v Sloveniji so domače nadnacionalke in trženje jim pri tem najbolj pomaga
  • Aleksander Uranc: Inoviraj ali umri!
  • Leon Korošec: Inovacije kot ključni dejavnik razvoja znamke - primer Elan Speedwave

Sekcija II: Inovativno ustvarjanje odnosov s porabniki
  • Colin Gilligan: Tesco's CRM Programme: The Move Frm Customer Understanding to Customer Insight
  • Barbara Uranjek: Ovire pri implementaciji osredotočanja podjetja na uporabnike
  • Miha Vogelnik: O potrošniku onkraj tehnologije
  • Ksenija Hauptman in Jasmina Ros: Kako povezati zadovoljstvo uporabnikov in oceno uspešnosti dela zaposlenih - primer Telekoma Slovenije

Sekcija III: Strateško načrtovanje sponzorstev in donacij
  • Natalija Postružnik: Gazela - Boj v savani ali poslovna priložnost
  • Jadranka Jezeršek in Ivanka Mihelčič: Sponzorstvo - učinkovito orodje za repozicioniranje
  • Erik Renko: Sponzorstva pod mizo le še v ustnem izročilu
  • Andreja Lenart in Ivo Tomc: Sponzorstva olimpijskega komiteja Slovenije

Sekcija IV: Inovativni izdelki: Kako jih ustvariti in kako jih prodati?
  • Dušan Gošnik: V inovativnost usmerjen dinamičen razvoj novih izdelkov - primer razvoja izdelkov bele tehnike
  • Breda Kotar: Inovativnost razvoja novih rešitev - primer podjetja Trimo
  • Maja Konečnik: Inovativni pristop mladinskega hotela Celica
  • Gorazd Malačič: Z inovativnim dizajnom v najvišji cenovni razred

Sekcija V: Uporaba raziskav za izboljšanje poslovnih odločitev
  • Barbara Rogelja Škerlič: Ključ do pravilnih trženjskih odločitev v skupini Droga Kolinska: Kakovostne informacije pravim naslovnikom
  • Simona Kokalj in Ladeja Godina Košir: Z mehkimi orodji do konkretnih rezultatov
  • Darko Dujič: Prostorski informacijski sistem - Neikoriščeni vir učinkovitosti trženjskega odločanja
  • Jure Šumi: Povečanja prodajne učinkovitosti kataloga z uporavljanjem blagovnih skupin

Sekcija VI: Kdo ustvarja znamko Slovenije?
  • Edita Kuhelj Krajnović in Violeta Bulc: "Blagovna znamka Slovenija" Priložnost za inovativnost trženja in slovenski prispevek h globalni drugačnosti
  • Jana Suklan in Rok Sunko: Posledice etnocentrizma in odnosa do države izvora na strategijo trženja slovenskih znamk

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem