12. Marketinški fokus

18.01.2005 ob 14:30
12. Marketinški fokus na temo »Kako uporabiti raziskave pri sprejemanju marketinških odločitev – primeri dobrih prijemov« je potekal v Ljubljani, v hotelu Lev, 18. januarja 2005.
 Program:

14.30–15.00

Sprejem udeležencev

15.00–16.15

Boris Moškotelec (Merkur): Zbogom zadovoljstvo, pozdravljena predanost
Sabrina Povšič Štimec (RTV Slovenija): Uporaba raziskav za doseganje poslovnih ciljev – primer RTV Slovenija
Boštjan Jevšek (Burda): Kako razumeti ženske? Nemogoče - razen z raziskavo!-

16.15–16.30   

Odmor

16.30–17.45

mag. Mojca Avšič (Mercator): Raziskave na področju oblikovanja storitve – primer Mercator
Majda Kuzma (Magistrat International- Barilla): Ali nam sindicirane raziskave lahko pomagajo optimirati prostor na policah in lokacijo v trgovini? Primer Barilla.
Jože Kovač (Metropolis Media): Uporaba priklica za optimiziranje planiranja akcij – primer veleplakatov.

17.45–18.00   

Odmor

18.00–19.00

Okrogla miza: Ali torej znamo uporabljati raziskave pri sprejemanju marketinških odločitev?

vodi: Primož Hvala (Formitas BBDO)
sodelujejo: Gregor Cuzak (Mayer Mccann), Darko Dujič (Gfk), Zenel Batagelj (CATI), Boris Moškotelec (Merkur), Mojca Avšič (Mercator)

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem