[12. SMK] Učinkovitost marketinga za uspešnost podjetja

29.05.2007 ob 9.15
Predsednica programskega sveta je bila Maja Makovec Brenčič, EF. Ostali člani programskega sveta: Primož Hvala, Human& Sales Consulting, Ladeja Godina Košir, IPRK, Barbara Mali, Studio Moderna, Jurija Giacomelli  in Peter Frankl, Finance, Zoran Trojar, Sonce.net, Iztok Sila, Telekom Slovenije, Bogo Seme, Hedoni, Marketa Tič Vesel, Pristop, Tanja Dmitrović, EF, Tomaž Arh, Droga Kolinska.
Naslov konference je bil »Učinkovitost marketinga za uspešnost podjetja«.

Torek, 29. maja 2007

Maja Makovec Brenčič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, Primož Hvala, DMS, Peter Frankl, Časnik Finance: Uvodni nagovor

Glavni govornik konference: Robert Shaw, Univerza Cass:  Value based marketing

Robert Shaw je avtor uspešnic Marketing Payback in Database Marketing. Predava na Cass University in vodi Value Based Marketing Forum, ki raziskuje dobre prakse marketinga z vidika učinkovitosti in uspešnosti. Že 20 let je svetovalec na področju marketinga in vodenja podjetij. Pred tem je delal na področju vinarske in naftne industrije ter premogovništva. Ima doktorat iz nuklearne fizike. 

Toni Balažič, predsednik uprave, Fructal, d. d., in Branko Žibret, principal, A.T. Kearney: Uspeti v globalnem gospodarstvu: izkušnje za slovenske tržnike na podlagi primerjave z najuspešnejšimi

Vpetost marketinga v podjetje 

Uvod: Aleksander Uranc, Gorenje, d. d. 
  • Martina Merslavič, Pristop d. o. o.: Od upravljanja odnosov s potrošniki do upravljanja potrošniške izkušnje
  • Martina Sever, Siol, d. o. o.: Integrirajmo marketing, da bomo lahko involvirali potrošnike 
  • Urša Pejovnik, Hewlett-Packard, d. o. o.: Deep dive ali 1 : 1 marketing – primer učinkovite povezanosti prodajne in marketinške organizacije v podjetju

Sekcija I: Tržne niše in razvoj trgov
  • Aleš Cantarutti, Javor Pivka, d. d.: Tržna niša – recept za uspeh lesne industrije
  • Leon Korošec in Urška Hrovat, Elan, d. o. o.: Trg pada, segmenti rastejo – ženska kolekcija smuči Elan
  • Andrej Žigante, Don don, d. o. o.: Tvojih 5 minut – pristop k dobičkonosni osvojitvi trga

Sekcija II: Ali znamo meriti učinkovitost in uspešnost trženjskega komuniciranja – primeri dobrih praks 
Sekcijo vodi: Zoran Trojar, Sonce.net 
  • Vesna Žabkar, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta: Učinkovitost in uspešnost trženjskega komuniciranja: analiza primerov Effie 2002-2006
  • Rosana Turk, Droga Kolinska, d. d.: Učinkovitost tržnega komuniciranja na primeru BZ Cockta
  • Mitja Zupančič, Beiersdorf, d. o. o.: Vpliv komunikacijske akcije Podajte nam roko na všečnost in uporabo blagovne znamke Nivea
  • Irena Paj, Pivovarna Laško, d. d., Špela Žorž, Luna\TBWA: Dolgoročno spremljanje učinkov trženjske komunikacije na uspešnost blagovne znamke Bandidos
Okrogla miza: Predsedniki uprav o pomenu in učinkovitosti marketinga za uspešnost podjetja: je podjetje uspešnejše, če direktor ve, kaj je marketing?
Sekcijo vodi: Iztok Sila, Telekom Slovenije, d. d. 

Uvodničarja:
  • Aljoša Valentinčič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta: Kako na trg kapitala vplivajo blagovne znamke in izdatki za oglaševanje
  • Branko Greganovič, Istrabenz: Pogled investitorja na marketinško učinkovitost v slovenskem gospodarstvu
Sodelujoči v razpravi: 
  • Robert Ličen, Steklarna Rogaška, 
  • Bojan Dremelj, Telekom Slovenije, 
  • Žiga Debeljak, Poslovni sistem Mercator, 
  • Aleša Kandus, Medex, 
  • Janja Bratoš, Lek.
Voditelja pogovora: Maja Makovec Brenčič, Univerza v Ljubljani, Ekonomska fakulteta, in Peter Frankl, Časnik Finance, d. o. o.

Podelitev nagrade marketinški direktor leta.
Podelitev nagrade marketinški up 2007 za najboljše magistrsko in diplomsko delo.

Sreda, 30. maja 2007
  • Dr. Oliver Hupp, GfK Marktforschung: V iskanju prave metrike: strateško in poslovno upravljanje uspešnosti blagovne znamke (In search of the right metrics: strategic and operational brand performance management)
  • Neil Hayward, MBA, SAS Global Customer Intelligence Practice: Marketing performance management: tracking and increasing marketing effectiveness

Vzporedna sekcija III: Celostnejši pristop k raziskovanju kot podlaga učinkovitega marketinga
  • Ana Bardorfer in Anamarija Carotta, Aragon, d. o. o.: Uporaba entografskega pristopa v tržnem raziskovanju
  • Jaka Ažman, Cati, d. o. o.: Semiotične analize – manjkajoči člen pri načrtovanju uspešnih trženjskih strategij 
  • Geni Arh, GfK Gral-Iteo tržne raziskave, d. o. o., Gregor Cuzak, iTIVI, Petra Oseli, GfK Gral-Iteo tržne raziskave, d. o. o.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem