13. Marketinški fokus

14.04.2005 ob 14:30
13. Marketinški fokus z naslovom “Kako do boljše prodaje – primeri dobrih prijemov” je potekal v hotelu Lev, v Ljubljani, 14. aprila 2005.
 Program:

14.30–15.00

Sprejem udeležencev

15.00–16.15

Tanja Verhovnik (Verus): Kako prodati več obstoječim kupcem? – primer International Masters Publishers
Andrej Kunc (Nova Ljubljanska banka): Elementi tveganja pri uvajanju spremljanja uspešnosti in nagrajevanja – izkušnje NLB

16.15–16.30   

Odmor

16.30–17.45

Amadea Dobovišek (Publi Una): V čem je umetnost upravljanja prodajnih kadrov? – primera Kodak in Xerox
Andreja Anžur Černič (Finance): Spremembe v vodenju prodaje – primer Finance
Damir Kočan (Trimo): Kako voditi prodajno politiko do ključnih kupcev – primer Trimo

17.45–18.00   

Odmor

18.00–19.00

Gregor Cuzak (Mayer McCann): V dveh letih do dveh milijard tolarjev prometa – primer GA gospodinjski aparati
Nina Štrajhar (Niko Transport): Prilagoditev prodaje Niko Transporta po vstopu Slovenije v Evropsko unijo
Jože Urh (Mercuri International): Povečanje prodajne učinkovitosti s ključnimi kazalci uspešnosti in coachingom – primer ukrepanja v Mercuriju International

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem