[13. SMK] Kaj še šteje v očeh kupca? Ustvarjanje nove vrednosti za kupca

27.05.2008 ob
Predsednik programskega sveta je bil Aleksander Uranc, Gorenje. Ostali člani programskega sveta pa so bili Maja Makovec Brenčič, EF, Uroš Cvetko, Valicon, Janez Damjan, Sartes Consulting, Primož Hvala, Human& Sales Consulting, Ladeja Godina Košir, IPRK, Maja Lapajne, Trimo, Eva Aljančič, Simobil, Aleksandra Pisnik Korda, EPF Maribor, Tatjana Pogačnik in Peter Frankl, Finance.
13. Slovenska marketinška konferenca
GH Bernardin (dvorana Evropa), Portorož, 27. in 28. maja 2008
Kaj še šteje v očeh kupca? Ustvarjanje nove vrednosti za kupca

Program konference 
Torek, 27. maja 2008
8.30–9.00 Prijava udeležencev

9.00–9.15 Otvoritev konference

9.15–10.45 Glavni govornik: Rolf Jensen, kreativni direktor (Dream Company): Ustvarjanje vrednosti: Novi kupec kupuje s srcem. Prihodnost je tukaj.
10.45–11.00 Odmor

11.00–12.45 Plenarna sekcija: Ustvarjanje nove vrednosti za kupca
David Dobnik (Toyota Adria): Revolucija ali evolucija?
Breda Kotar, Miloš Ebner (oba Trimo): Celostne rešitve: drugačna vrednost za kupca
Vitomir Debeljak in Greg Sturmer (oba IUV Vrhnika): Prihodnost se ne zgodi, temveč ustvari – IUV v smeri novih svetovnih izzivov
Uvod in vodenje sekcije: Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta v Ljubljani)

12.45–14.30 Kosilo

14.30–16.00 Vzporedni sekciji

Vzporedna sekcija 1: Inovativni pristopi v tržnem komuniciranju 
Andrej Remškar (Baby center): Baby center – nadgradnja prodajnih procesov
Špela Kozamernik, Klavdija Vidic (obe Simobil): Integrirano komuniciranje z mladimi
Maja Mihelčič (L'oreal): Uspešno pozicioniranje mednarodne blagovne znamke v lokalnem okolju – primer Vichy
Aljoša Bagola in Žiga Drofenik (oba Pristop): Go innovative, Go design 
Uvod in vodenje sekcije: Eva Aljančič (Simobil)

Vzporedna sekcija 2: Dodajanje vrednosti z znamko 
Boris Moškotelec in Barbara Zmrzlikar (oba Merkur): Sobivanje korporativne in lastne znamke
Toni Balažič (Fructal): Skrb za dobro kondicijo znamke
Vinko Mandl (Perutnina Ptuj): Svežina tradicije
Uvod in vodenje sekcije: Aleksandra Pisnik Korda (Ekonomsko-poslovna fakulteta Maribor)

16.00–16.20 Odmor

16.20–18.00 Okrogla miza: Direktorji odgovarjajo na vprašanje: Kaj šteje v očeh kupca? 
Sodelujejo: Samo Kupljen (Bauhaus Slovenija), Sandi Češko (Studio Moderna), Maria Anselmi (Bisnode),Mateja Jesenek (Poslovni sistem Mercator)

Voditelj pogovora: Peter Frankl (Časnik Finance)

20.30 Večerni dogodek: Marketinški direktor + Marketinški up za najboljše magistrsko in diplomsko delo
        
Sledi zabavni večer.

Sreda, 28. maja 2008
9.00–9.45 Glavni govornik: Alexander Oswald, vodja trženja (Alps Adriatic): Ustvarjanje vrednosti v Nokii: Od mobilnih naprav do mobilnih storitev. Kako je najbolj cenjena znamka v Evropi redefinirala mobilnost.

9.45–10.00 Odmor

10.00–11.30 Plenarna sekcija: Storitve = vrednost3 za kupca?
Dr. Tjark C. Freundt (McKinsey): Vpogled v stranko spremenite v rast - primer ponudnika finančnih storitev (Translating customer insights into growth – a financial service provider case)
Steve Rowe (Wawali): Prvovrstna ustekleničena voda - ustvarjanje privlačnosti in navdušenja na rastočem trgu (Premium bottled water – creating glamour and excitement in a growing market)
Matej Košmrlj (Europlus): Od prodaje proizvoda do prodaje dobičkonosnega partnerstva
Uvod in vodenje sekcije: Maja Lapajne (Trimo)
11.30–11.45 Odmor

11.45–13.15 Vzporedni sekciji

Vzporedna sekcija 1: Vrednost dizajna. Kdo jo ustvarja, kdo prepozna, kdo tržno prizna? 
Matevž Marc (Riko): Celovit (trženjski) koncept kot vstopnica v prestižni segment (Riko - Lakes by Yoo)
Nika Zupanc , industrijska oblikovalka: Kdo se boji črne zibke? Preplet osebne in oblikovalske zgodbe v drugačnosti vsakdanjega predmeta (La femme et la maison)
Leon Korošec (Elan) in Roger Vickery *(St. Moritz): Identiteta mondenega turističnega središča manifestirana v vrhunsko oblikovanem izdelku (St. Moritz by Elan)
Uvod in vodenje sekcije: Ladeja Godina Košir (IPRK)
*Govornik je vabljen.

Vzporedna sekcija 2: Pomen razumevanja potrošnika pri sprejemanju strateških odločitev
Iztok Sila (Telekom Slovenije): Tung! Z raziskavami od pozdrava do strategije – primer uvajanja nove storitve na Kosovu
Jožko Križan (SRC): Vloga raziskav pri odločitvah o upravljanju s storitveno znamko SRC.SI pri širitvi na tuje trge
Branka Stopar Kofol (Hit): Tri leta od ideje do produkta ali kaj loči strategijo od realnosti
Uvod in vodenje sekcije: Uroš Cvetko (Valicon)

13.15–13.45 Odmor s prigrizkom

13.45-14.00 Janja Božič Marolt, predstavnica ESOMAR-ja za Slovenijo: Kupec in ostali v trženjskih raziskavah po novem ESOMARjevem kodeksu.
14.00–5.30 Okrogla miza: Kako podjetniki razumejo kupca? 

Uvodničar: Janez Škrabec (Riko)

Sodelujejo: Boštjan Kozole (Eurosad), Auguštin Penič (Viva La Musica Augustin) in dr. Angelika Mlinar(Angelski keksi)

Voditeljica pogovora: Vera Avšič (Časnik Finance)


15.30–15.40 Odmor

15.40–16.30 Moč marketinga: Tatjana Fink, glavna direktorica (Trimo)

Voditeljica pogovora: Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta v Ljubljani)

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem