14. Marketinški fokus

28.09.2005 ob 14:30
14. Marketinški fokus na temo “Kako odgovarjati na izzive upravljanja blagovnih znamk? – Sveži praktični primeri” je potekal 28. septembra 2005, v hotelu Lev, v Ljubljani.
 Program:

14.30–15.00

Sprejem udeležencev

15.00–16.30

Tomaž Arh (Droga Kolinska): Ključna vprašanja za direktorja marketinga, ko se odloča o združevanju znamk
Andrej Drapal (Pristop): Funkcionalna, emocionalna in izkustvena urejenost znamke - primer Festivala Ljubljana
Tom Rudolf (Grey): Skrivnostno življenje blagovnih znamk - vrednote narekujejo rast in nova področja upravljanja

16.15–16.30   

Odmor

16.30–17.45

Darko Dujič (Gfk Gral-Iteo): So lokalne blagovne znamke res ključna ovira za vstor na trge JV Evrope?
Janko Hočevar (Aragon): Prihodnost slovenskih znamk na Balkanu - svetla ali temna?
Zenel Batagelj (Cati): Kaj lahko naredimo, da bo prihodnost slovenskih znamk na Balkanu svetlejša?

17.45–18.00   

Odmor

18.00–19.00

Toni Gril (Aragon): Kako cenovno pozicioniranje vpliva na uspeh blagovne znamke - pregled možnih situacij
Andrej Sluga (HIT): Ključna vprašanja prenove podobe znamke – primer Hita

19.00

Zaključek programa

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem