[14. SMK] Veter družbenih sprememb – napnimo trženjska jadra

02.06.2009 ob
Osrednja tema konference je bila »Veter družbenih sprememb – napnimo trženjska jadra«. Predsednica programskega sveta je bila Mateja Jesenek, Mercator. Ostali člani programskega sveta pa so bili: Maja Makovec Brenčič, EF, Uroš Cvetko, Valicon, Branko Žibret, A.T. Kearney, Ladeja Godina Košir, IPRK, Janja Bratoš Primož Pusar, Pristop, Peter Curk, Simobil, Tatjana Pogačnik in Peter Frankl, Finance.
Otvoritev konference: 
  • Maja Makovec Brenčič, DMS, 
  • Peter Frankl, Časnik Finance in 
  • Mateja Jesenek, predsednica programskega sveta 14. SMK, Mercator
Glavni govornik konference 
Rohit Talwar (GFF): Kako zmagovati v času gospodarskega upada in uspeti v turbulentnih časih (Winning in the downturn: How to thrive in turbulent times)
Je ustanovitelj in generalni direktor skupine za razmišljanje in predvidevanje o strateških prihodnostih Global Futures and Foresight (GFF). Marca 2007 je casopis Independent Newspaper iz Velike Britanije izbral Rohita za enega izmed 10 najboljših globalnih spremljevalcev trendov. 
 
Plenarna sekcija: Nove poslovne strategije
  • Kristijan Šustar (Maistra): Uvodenje nove poslovne strategije - primjer razvoja destinacije
  • Bojan Rogač (Ilirija): Veter sprememb - veter v prsi ali veter v hrbet? Prilagajanje strategije podjetja spremenjenim razmeram na trgu
Uvod in vodenje sekcije: Uroš Cvetko (Valicon).
 
Plenarna sekcija: Prioritete trženja - naprej k osnovam?
  • Vrednote; Damijan Mumel (EPF Maribor): Ali je v tem svetu sploh še kaj vredno?
  • Oblikovanje cen; Brandon Fletcher (A.T. Kearney): Novi vidiki v enačbi vrednosti (New considerations in the value equation)
Uvod in vodenje sekcije: Mateja Jesenek (Poslovni sistem Mercator).

Plenarna sekcija: Prioritete trženja - naprej k osnovam?
  • Komunikacije; Dejan Verčič (Pristop): Vpletenost je novo staro bistvo marketinga in odnosov z javnostmi
  • Tržne poti; Eivind Schackt, (Studio Moderna Group): Rast s hkratnim trženjem prek več kanalov(Growth with multi channel marketing)

Uvod in vodenje sekcije: Ladeja Godina Košir (IPRK).

Plenarna sekcija: Novi kupci, novi trgi
  • Rok Vodnik (Kolektor): Tržni B2B pristopi in kako iz krize priti močnejši
  • Tatjana Klančnik Breznikar (OTC, Lek, d.d., član skupine Sandoz): Kako iz starega proizvoda narediti zvezdo - primer Linex
  • Christoph Vavrik (Danone): Kako z novimi izdelki ustvarjati nove segmente kupcev - primer Danone
Uvod in vodenje sekcije: Uroš Cvetko (Valicon).
 
Povzetek dneva: 
Maja Makovec Brenčič in Peter Frankl 

Okrogla miza z direktorji in predsedniki uprav: 
Kako javna podjetja in podjetja v državni lasti vidijo kupca?
Sodelujejo: 
  • Matic Tasič, generalni direktor, Slovenske železnice, 
  • Tomislav Nemec, predsednik uprave, Dars,
  • Stanislav Vojsk, predsednik uprave, Elektro Maribor
  • Aleš Hauc, generalni direktor, Pošta Slovenije
Voditelj pogovora: Peter Frankl (Časnik Finance)

Večerni dogodek:
Podelitev nagrade marketinški direktor letaPodelitev nagrade marketinški up 2009 za najboljše magistrsko in diplomsko delo
Sledi zabavni večer.

Veter družbenih sprememb - napnimo trženjska jadra

Glavni govornik: Vijay Mahajan (profesor stoletne poslovne katedre John P. Harbin na poslovni šoli McCombs School of Business, na Univerzi v Teksasu v Austinu): 
Prihodnost trženja: kakšne so nove rešitve? (Future scenarios of marketing: what are the new solutions? )
V svojem predavanju se bo osredotočil na prihodnje trende in izzive v trženju, ter nove rešitve, ki jih bo trženje potrebovalo za razvoj in delovanje v novo nastalih razmerah in prihodnosti.


Vzporedna sekcija 1: Vpliv družbenih sprememb na razumevanje trga in razvoj strategij
  • Zenel Batagelj, Rok Sunko in Tomaž Kolar (Valicon/EF): Smiselnost Širitve v ex Yu države - Kako daleč seže Slovenska aura? 
  • Nataša Češnovar, Ana Šunjanin (DrogaKolinska): Be more as one - od razdrobljenosti do regijske enotnosti
  • Petra Lapajne (Pristop), Lucija Marovt (Consensus): Kako lahko z uspešnimi trženjskimi praksami izkoristimo val demografskih in ekonomskih sprememb (Trženjska strategija Notranjsko-kraške regije)
Uvod in vodenje sekcije: Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta, Ljubljana).

Vzporedna sekcija 2: Vpliv družbenih sprememb na porabnike
  • Lejla Poturović (GfK): Vedenje potrošnikov v času gospodarske in finančne krize
  • Milan Krajnc Pavlica (Sirius): Potrebe kupcev so zapisane v nezavednem delu podzavesti
  • Špela Žorž (Luna): Kaj prinaša večji dobiček: radodarnost ali pohlep?
Uvod in vodenje sekcije: Branko Žibret (A.T. Kearney).

Na konferenci bo občinstvo glasovalo za najboljši prispevek v vsaki sekciji, zmagovalna prispevka bosta dobila naziv "Najboljši prispevek 14. SMK po mnenju občinstva" ter brezplačni kotizaciji za 15. SMK 

Povzetek dneva: 
Mateja Jesenek in Maja Makovec Brenčič 

Moč marketinga
Gost: Darko Marinac, predsednik nadzornega sveta, Podravka 
in predsednik državnega sveta za konkurenčnost
Pogovor vodi Peter Frankl, Časnik Finance.
Datoteke

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem