15. Marketinški fokus

17.11.2005 ob 14:30
15. Marketinški fokus z naslovom »Analizirajmo nove prodajne prijeme/izkušnje v Sloveniji« je potekal 17. novembra 2005,  v hotelu Lev, v Ljubljani.
 Program:

14.30–15.00

Sprejem udeležencev

15.00–16.30

Andrej Kunc (NLB): Prednosti objektiviziranega nagrajevanja za podjetje in zaposlene –izkušnje NLB
Jelena Lukič (Master Foods): Učinkovita uporaba baze potrošnikov v prodajni akciji – primer Whiskas
Natalija Postružnik (Zavarovalnica Maribor): Modra miss prodala 10 % več modrega kaska Zavarovalnice Maribor

16.15–16.30   

Odmor

16.30­–17.30

 

Leon Korošec (Elan): Organizacija mednarodne prodajne mreže – primer Elan
Enzo Smrekar (DrogaKolinska): Kljucni vidiki zdruzevanja prodajnih mrez - primer DrogaKolinska

17.30–17.45   

Odmor

17.45–19.00

Darko Dujič (Gfk): Trgovski letaki – slovenske razmere pod drobnogledom
Martin Wirtz*(Studio Moderna): B2B "prodaja" skozi kontaktne centre - primer enega izmed 5 najvecjih IT podjetij na svetu
Riko Rižnar (Založba Mladinska knjiga): Z direktnim trženjem do lojalnih kupcev - primer Mladinska knjiga in Reader's Digest

 19.00

Zaključek programa

*predavanje je v angleškem jeziku

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem