16. Marketinški fokus: Kako se bodo obnašali naši kupci v letu 2006

19.01.2006 ob 13:00
16. Marketinški fokus na temo “Kako se bodo obnašali naši kupci v letu 2006« (praktični primeri novih raziskovalnih prijemov – kako do uspešnih poslovnih odločitev – napovedi obnašanja kupcev v letu 2006) je potekal 19. januarja 2006, v hotelu Lev, v Ljubljani.
 Program:

13.00–13.30

Sprejem udeležencev

13.30–14.30

Zenel Batagelj (Cati): Trženjske raziskave med številkami in intuicijo – kako naj se odloča vodja marketinga
Toni Balažič (Petrol): Vzpostavitev sistema tržnih raziskav za podporo poslovnim

14.30–14.45   

Odmor

14.45–16.45

Matjaž Robinšek (Cati): "Kaj je naša kategorija? Kdo vse predstavlja konkurenco?" So vprašanja resnično tako preprosta? – primer farmacevtske industrije
Petra Oseli (Gfk): Kako se bo razvijala potrošnja finančnih storitev  v Sloveniji
Janja Bozic Marolt (Mediana): Kako se spreminja nakupno obnašanje Slovencev – področje izdelkov široke potrošnje

16.45–17.00   

Odmor

17.00–18.30

Mirjam Kavčič (Bonopan): Kako smo se lotili preoblikovanja embalaže – primer Bonopan
Mateja Videčnik (Gfk): Kako zlesti potrošniku pod kožo – kreativne skupine, primer zdravnikov
Majda Kuzma (Magistrat International): Kreativen način preverjanja kreativnosti - primer Mulino Bianco

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem