17. Marketinški fokus: Kako se spreminja komuniciranje?

16.03.2006 ob 14:00
17. Marketinški fokus »Kako se spreminja komuniciranje?«, s svežimi primeri različnih vidikov komuniciranja podjetij v Sloveniji, je potekal 16. marca 2006, v hotelu Habakuk, v  Mariboru.
 Program:

14.00–14.30

Sprejem udeležencev

14.30–16.00

Dušan Vrban (Kainoto): Sprememba fokusa od izdelka na potrošnika – primer
Andraž Viktor Vild (Zavarovalnica Triglav): Primeri uporabe orodji internega komuniciranja za doseganje želenega vedenja zaposlenih – primer Zavarovalnica Triglav
Tanja Verhovnik (Verus): S komuniciranjem do dobičkonosnih kupcev – primer Peter Wanger

16.00–16.15

Odmor

16.15–18.00

David Razboršek (Engrotuš): Korporativno oglaševanje – primer TUŠ
Irena Knez (Gorenje): Ključni dejavniki komuniciranja v mednarodnem okolju
Branko Vodušek in Tanja Subotič (Di@log): Krizno komuniciranje – primer komuniciranja Perutnine Ptuj ob pojavu ptičje gripe

18.00–18.15

Odmor

18.15–19.00

Okrogla miza: Kako do učinkovitejšega komuniciranja?

Sodelujejo vabljeni predstavniki naročnikov in agencij – Tanja Verhovnik, Duška Vuga Cizl, Natalija Postružnik

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem