[17. SMK] Biti pametnejši. Za enostavnejši in učinkovitejši marketing

29.05.2012 ob 10:00
V sončnem Portorožu je od 29. do 30. maja 2012 potekala 17. Slovenska marketinška konferenca (SMK) - največji dogodek marketinške stroke pri nas. Naslov konference je bil "Biti pametnejši. Za enostavnejši in učinkovitejši marketing". Več kot 600 udeležencev je v dveh dneh prisluhnilo vrhunskim mednarodnim in domačim strokovnjakom, ki so na svojevrsten in zanimiv način spregovorili o novih poslovnih modelih in pristopih, o povezanosti razvoja, marketinga in prodaje, o cenovnih politikah ter novih komunikacijskih kanalih.
Vodja programskega sveta 17. Slovenske marketinške konference je bil Enzo Smrekar (Droga Kolinska), člani programskega sveta pa so bili še: Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta), Uroš Cvetko (Valicon), Sašo Dimitrievski (Pristop), Peter Frankl (Finance), Gregor Pilgram (Generali),  Neil Morley  (Akrapovič) in Tatjana Pogačnik (Finance).
Uvodni in osrednji govornik prvega dne konferene je bil Luca S. Paderni
(Forrester Research),  drugi dan pa nas je - za dobro jutro, z magijo in ustvarjalnostjo prebudil Dimis Michaelides (Performa Consulting).

V nadaljevanju prvega in drugega dne konference, so o pametnejšem in učinkovitejšem marketingu govorili še:
  • Branko Greganovič: Pomen razumevanja dobičkonosnosti kupcev - ključ za ustvarjanje dodane vrednosti v podjetju
  • Axel Steuernagel, Mirela Čanič, Studio Moderna: primer Stilago 
  • Prof. Hermann Simon: Kako povečati dobiček z oblikovanjem cen
  • Wim Biemans, Univerza Groningen: Kako z razvojem novih izdelkov do uspeha na trgu
  • Aleksander Zadel, Inštitut C.A.R.: Kje je pravzaprav kriza? V nas ali okrog nas?
  • Jožek Gruškovnjak, IBSG, Cisco Systems: Marketing: kakšna je vaša tehnološka strategija?
  • Goetz Trillhaas, Head of Agency Business Development, CEEMEA: Make the web work for you.
  • Julian Boulding, thenetworkone: Od čustev do razuma in nazaj - kako je internet za vedno spremenil marketing?

Na 17. SMK smo dobili tudi nove zmagovalce, in sicer:
         in podelili posebno priznanje za doprinos k stroki, ki ga je dobila Lara Šesek.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem