18. Marketinški fokus: Kako dvigovati uspešnost v prodaji?

13.04.2006 ob 14:00
18. Marketinški fokus »Kako dvigovati uspešnost v prodaji?«, s svežimi primeri izboljšanja prodajnih rezultatov na različnih področjih, je potekal 13. aprila 2006, v hotelu Mons, v Ljubljani.
Program:

14.00–14.30

Sprejem udeležencev

14.30–15.45

Andreja Anžur (Delo): Ključna vprašanja/področja pri analizi stanja prodaje posameznega podjetja
Barbara Modic (OMD): Biti drugačen od drugih, tudi v očeh kupcev – primer OMD
Gregor Jagodič: Kako s pol manjšo ekipo doseči enak prodajni rezultat

15.45–16.00

Odmor

16.00–17.30

David Djukić (Inštitut za profesionalno prodajo): Ključne napake nagrajevanja prodajnega osebja v slovenskih podjetjih in kako jih odpraviti
Dušan Vrban (Kainoto): Kombiniran sistem nagrajevanja uspešnosti - primer Lohnex
Urša Legan (Smart Com): Ključni vidiki organizacije prodajne ekipe v podjetjih visoke tehnologije - primer Smart Com

17.30–17.45

Odmor

17.45–18.45

Dominik Dukarić (Raiffeisen Krekova banka): Navzkrižna prodaja učinkovito poveča prodajo
Božidar Zupan (Avto Triglav) in Branko Žunec (BM Consulting): Mystery Shopping in Service Check kot orodji za kontinuirani dvig prodajne uspešnosti in krepitev zvestobe

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem