[18. SMK] Marketing s pogumom: naprej!

21.05.2013 ob 9:00

Na 18. Slovenski marketinški konferenci se je v dveh dneh zvrstila vrsta odličnih govorcev, ki so udeležencem pustili močne sporočilne misli. Skozi vsa predavanja so poudarjali pogum in osredotočenost na človeka, ki je gonilo razvoja. Če se posvetiš ljudem znotraj organizacije, številke sledijo same. Naslov 18. Slovenske marketinške konference je bil Marketing s pogumom: naprej!

Marketing s pogumom 

Uvodni govornik Patrick D. Cowden, vrhunski menedžer, podjetnik in mednarodni predavatelj, je na 18. SMK med drugim povedal: "Krčenje marketinškega proračuna pomeni smrtno obsodbo za podjetje." 
  
  
  

Patrick D. Cowden"Glavni dejavniki razvoja so marketing, pogum in ljudje. Če pozabiš na ljudi, lahko pozabiš na rezultate."

Daljnovidnost za stabilno rast: strateški pogled predsednikov uprav

O daljnovidnem pogumu sta s strateškega vidika govorila predsednika uprav, ki se lahko postavita ob bok tujim menedžerjem: Tomaž Berločnik, predsednik uprave, Petrol in Franjo Bobinac, predsednik uprave, Gorenje.
    
  

Tomaž Berločnik
, predsednik uprave Petrola: "Petrol se je iz naftne trgovske družbe preobrazil v energetsko družbo. Marketing v Petrolu postavljamo med strateške funkcije. Brez marketinga podjetje ne more rasti in se razvijati."

Slovenski pogum - regionalno globalni uspeh

O slovenskem pogumu, ki je ustvaril regionalno globalni uspeh, so govorili Tomaž Verbnik (Bureau Veritas), Darko Dujič (Google Adriatic), Simon Kaluža (SAP), Rok Kvaternik (Ernst Klett Publishers). 

  
  
Simon Kaluža pravi: "Največja nevarnost za razvoj posameznika in podjetja je, da pademo v ustaljene okvire. Ljudje se po definiciji zelo težko spravimo iz cone udobja. A to je nujno, če želimo spremembe. Za trenutek pozabimo na danes in na preteklost in poglejmo, kaj si želimo jutri. Bodimo drzni."

O neizkoriščenih priložnostih v regiji srednje in vzhodne Evrope je govoril Thierry Villard, glavni direktor, Goodyear Dunlop Tires CSEE, ki pravi, da podjetja potrebujejo predvsem veliko poguma in osredotočenosti za izkoriščanje priložnosti, ki jih ponuja regija. Podjetja so bila v času recesije in finančnih sprememb primorana razmisliti o svoji trženjski strategiji kot tudi dnevnih taktikah in jih morda spremeniti. Svoje izkušnje v regiji sta predstavila tudi Irena Weber, IBM in Ranko Jelača, direktor marketinga, Droga Kolinska, del Atlantic Grupe.


  
  

Tudi letos so bile vse oči uprte v finaliste za nagrado marketinški direktor leta 2013, ki s svojimi ekipami oblikujejo in sprejemajo pogumne trženjske odločitve, na podlagi katerih pišejo nove zgodbe ustvarjalnosti trženjskih oddelkov. Laskavi naziv marketinška direktorica leta je letos osvojila Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja, Mlekarna Celeia d.o.o. Poleg Darje Teržan sta se za laskavi naziv potegovala še Nataša Hajdinjak, direktorica Službe za marketing Skupine Helios, Helios Domžale d.d. in Jožko Križan, direktor marketinga, Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez. 



  


Drugi dan Slovenske marketinške konference smo se sprehodili skozi štiri na videz zelo različna področja. Od podrobnega vpogleda v nakupovalni ekosistem, do uspešnega upravljanja z odnosi, ki dolgoročno vedno vodi do uspeha, prek tehnologije v povezavi s spletom, ki predstavlja novo jedro poslovanja in marketinga, do zaključnega pogovora s Petro Majdič, najuspešnejšo slovensko smučarsko tekačico vseh časov, ki je z občinstvom delila osebno zgodbo, kako je s pogumnimi odločitvami dosegla vrhunske uspehe.


Jean-Jacques Vandenheede, višji analitik maloprodajne industrije, ACNielsen Europe, je predaval o nakupovalnem eko sistemu. Kako razmišljajo potrošniki? Jean-Jacques Vandenheede pravi, da je dobra novica, da se potrošniki ne obnašajo racionalno.

»Prisluhnili so, razumeli in zmagali!« 

Ključni so ljudje, o tem sta prepričana Andrej Božič iz Steklarne Hrastnik in Anka Miklavič Lipušček iz Mlekarne Planika, ki sta znala ljudem prisluhniti, jih razumeti in zmagati. Anka Miklavič Lipušček: "Če padeš, se poberi in pojdi naprej! Vsak padec me je naredil še bolj trmasto!" Andrej Božič pa je dodal: "Ne čakaj na popoln trenutek, ampak ukrepaj takoj. In ne išči tistega, česar v podjetji ni, temveč tisto, kar v podjetju je. "
  
  

Steklarni Hrastnik je z osredotočanjem na stvari, ki jih znajo delati dobro, uspelo, da so se iz podjetja, ki je imelo še leta 2009 slabe štiri milijone evrov izgube, prelevili v družbo, ki je lani ustvarila poldrugi milijon evrov dobička. Kot je poudaril Andrej Božič, so znanje in rešitve v podjetju že bili, treba jih je bilo le poiskati in oživiti.
  

Kako sta prepletena tehnologija in marketing? O tem so razmišljali Ratko Božović, user acquisition manager, Nordeus Srbija, Lea Benedejčič, direktorica, Mimovrste=): in Peter Curk, Renderspace. Pogovor je povezoval Darko Dujič, Google Adriatic.
  

Petra Majdič, najuspešnejša slovenska smučarska tekačica vseh časov, z osebno zgodbo, kako je s pogumnimi odločitvami dosegla vrhunske uspehe. Petra Majdič: "Pogum pomeni tudi vedeti, kdaj je pravi čas za odhod. Takrat, ko si na vrhuncu."



  

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem