[20 LET ŠSDMS] Skupaj smo stopili v devetdeseta!

16.05.2014 ob
Za člani Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije je 20 let druženja, organiziranja dogodkov, izletov, timskega dela in prvih korakov v svet marketinga. In kot se spodobi, smo 20-letnico obstoja ŠSDMS-ja seveda primerno obeležili in proslavili. Sredi maja smo nekdanji in sedanji člani obudili spomine na vse dogodke, prigode in zabavne dogodivščine, ki smo jih v vseh teh letih doživeli.


Uradni del dogodka je »odprl« in nas kot prvi pozdravil in vsem članom čestital za uspešno delo Darko Dujič, predsednik Društva za marketing Slovenije.



Ker žal »v živo« ni mogla biti z nami, se nam je prek video posnetka oglasila in nas z zabavnimi zgodbami nasmejala tudi prva predsednica, Alenka Repič, ki je svojo funkcijo opravljala v letu 1994.



ŠSMDS sta po nekaj letih »zatišja« v letu 2006 ponovno obudila Sašo Palčič in Anže Miklavec, prvega smo povabili na oder, da nam zaupa, kdo je bil »glavni krivec« za ponovno obuditev sekcije in dokaže, da so se ŠSDMS-jevci tudi v takrat znali zabavati. Sedaj ne dvomimo, da je temu res tako. 



Nato nas je pozdravil tudi prvi predsednik ŠSDMS-ja po njegovi ponovni »oživitvi«, Primož Jakin, in nas opomnil, da sta druženje in mreženje tisto, kar v sekciji res šteje in pušča največje sledi pozneje, ko se čisto zares odpravimo v svet marketinga. 



Seveda smo na oder povabili tudi sedanjo predsednico ŠSDMS-ja, Leo Demšar, ki nam je zaželela lep večer in še veliko let uspešnega dela, druženja in zabave v sekciji.

Vsi, ki so se nam pridružili, so si lahko ogledali tudi »časovnico ŠSDMS-ja«, od njenih začetkov do danes, potema pa so vsi skupaj zaplesali na ritme iz devetdesetih in klepetali še dolgo v noč.

Posebna zahvala gre tudi našemu celoletnemu sponzorju Union, ki je potešil našo žejo in Vivo catering, ki nam je z odstopom prostora pričaral čudovit ambient.



Hvala vsem, ki ste skupaj z nami vstopili v devetdeseta!

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem