20. Marketinški fokus: Kako povečati zadovoljstvo kupcev in kako od njih dobiti še več?

21.09.2006 ob 13:45
20. Marketinški fokus na temo »Kako povečati zadovoljstvo kupcev in kako od njih dobiti še več?« je potekal 21. septembra 2006, v hotelu Lev, v Ljubljani.
Marketinški fokus je zaključen in odzivi udeležencev so zelo pozitivni. Po uvodu, v katerem je Tomaž Kolar z Ekonomske fakultete v Ljubljani na kratko predstavil, kaj potrebujemo za dober sistem večanja zadovoljstva in prodaje obstoječim kupcem, smo se osredotočili na uspešne primere iz prakse.

Avtorji prispevkov so nam pokazali, kako lahko spremljamo pričakovanja in želje kupcev ter z inovativnimi prijemi in izdelano strategijo zagotavljamo, da so naši kupci zadovoljni. Poseben poudarek je bil na zadovoljevanju obstoječih kupcev.

Fokus smo zaključili z nadvse zanimivim pogovorom z gospodom Zoranom Jankovićem, nekdanjim predsednikom uprave podjetja Mercator in kandidatom za ljubljanskega župana. Andraž Zorko (Cati) je v pogovoru z gospodom Jankovićem odkrival, kako je g. Janković kot član uprave trgovskega velikana gledal na zadovoljstvo kupcev in kakšno mesto je imelo v strategiji podjetja. Med drugim je Zoran Janković povedal, da je razumevanje želja in potreb kupcev bistveno, osnovni pogoj za zadovoljne kupce pa je vsekakor zadovoljstvo zaposlenih, temu pa sledi tudi zadovoljstvo lastnikov.

Program: 

13.45-14.00

Prihod udeležencev

14.00-15.15

 

"Fokusiranje" s Tomažem Kolarjem (Ekonomska fakulteta): Hiter pregled, kaj vse potrebujemo za dober sistem večanja zadovoljstva in prodaje obstoječim kupcem
Barbara Zmrzlikar (Merkur): Ustvarjati zadovoljstvo z dodano vrednostjo - primer "Klub vrtnarimo s srcem"

15.15-15.30

Odmor

15.30-17.00

Mira Rehorič (Belinka Belles) in Geni Arh (GfK Gral-Iteo): Kako določiti potrebne spremembe za večje zadovoljstvo kupcev? - primer Belinka Belles
Peter Curk (Si.mobil) in Maja Golob (Spago): Uporaba direktnega marketinga v programu upravljanja odnosov s strankami podjetja Si.mobil - primer iz prakse
Simon Frelih (Peugeot Slovenija): Nagrada in dodatna prodaja obstoječim kupcem - primer akcije za Peugeot 607

17.00-17.15

Odmor

17.15-18.00

Branko Žunec (BM Consulting) in Andrej Krampl (Kopija Nova): Trud za stranko, ki se povrne - primer šolskih potrebščin
Angelca Ademovič (Creditexpress): Kako učinkovito delati z neplačniki in pri tem obdržati dobre odnose

18.00-19.00

Javni pogovor z Zoranom Jankovićem, nekdanjim predsednikom uprave podjetja Mercator: "Kako vidi zadovoljstvo kupcev predsednik uprave, kaj je zanj pomembno in kako z zadovoljstvom kupcev okužiti zaposlene?"

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem