[20. SMK] Develope. Drive. Do.

26.05.2015 ob
Že uvodni film letošnje jubilejne 20. Slovenske marketinške konference je pokazal energičnost in jasen namen, da tokrat štejejo samo dejanja, ne besede. Develop, drive, do je vodilo največjega marketinškega dogodka v Sloveniji, ki je že v prvem delu konference občinstvo dobesedno dvignil na noge. Predsednik programskega sveta Primož Hvala je izpostavil, da je skrajni čas, da začnemo rasti na odličnih praksah in se naučiti iz neuspehov, da znamo in zmoremo: "V marketingu pa moramo tudi uživati, samo tako smo lahko driverji razvoja v uspehu."  S tem se je strinjal osrednji govorec letošnje konference je bil Robert Craven, podjetniški guru iz Velike Britanije, ki je konkretiziral driverje uspeha: "Za napredek smo odgovorni sami. Ne izgovarjajte se ali prelagajte odgovornosti na druge. Če niste uspešni, nekaj ne delate prav. Vi, ne drugi, ne kriza, ne vaše stranke. Vi ste tisti!"

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem