21. Marketinški fokus: Kako čim bolje upravljati blagovne znamke?

13.11.2006 ob 13:00
21. Marketinški fokus s temo »Kako čim bolje upravljati blagovne znamke?« je potekal 23. novembra 2006, v Ljubljani.
Tokrat smo se zazrli v prihodnost, saj smo se z avtorji prispevkov, s strokovnjaki za trženje in z gosti okrogle mize pogovarjali o prihodnosti blagovnih znamk. Izvedeli smo, kje so "zgodbe", kako upravljati mednarodno znamko, kako direktor trženja spremlja portfelj znamk, katere so največje napake upravljanja znamk v Sloveniji in še več zanimivih dejstev, povezanih z blagovnimi znamkami.

Fokus smo zaključili z razmišljanji dveh strokovnjakov, ki sta "v živo" razpravljala o upravljanju izbranih blagovnih znamk. Marko Vičič (Futura DDB) in Miro Kline (Kline & Partner) pa sta podala svoje videnje možnega razvoja blagovnih znamk iz različnih dejavnosti.

Program:

13.00–15.15 

»Fokusiranje« z Janezom Damjanom (Sartes): Upravljanje blagovnih znamk ali učenje na napakah
Gregor Bulc (DrogaKolinska): Kaj je za direktorja marketinga pomembno pri upravljanju blagovnih znamk
Barbara Zmzlikar (Merkur): Upravljanje blagovne znamke v storitvenem podjetju – primer Merkur
Zenel Batagelj (Cati) in Gal Erbežnik (Publicis): Naročnik, agencija, raziskovalci – eno moštvo. Primer Itak!

15.15–15.30   

Odmor

15.30–17.30

Geni Arh, Petra Oseli (Gfk): Ko klasiki nastopijo inovativno – mednarodni primer integriranega komuniciranja novega modela Mercedes CLS
Špela Lokovšek (Formitas BBDO): Iskanje potrošnikov izven obstoječih »medijev« – primer Snickers
Boštjan Jenko (Slovenica Življenje): Kako graditi blagovno znamko v sodelovanju kulturne ustanove- primer Slovenica Življenje
Anja Šeme (Luna TBWA): Komuniciranje s potrošniki izven tradicionalnih okvirjev – primer Nivea

17.30–17.45   

Odmor

17.45–19.00

Tomaž Lah (Nektar), Tomaž Korelc (Creatoor): Ko manjši prevzame večjega – ključni vidiki reduciranja in poenotenja blagovnih znamk na primeru Nektar
Tanja Mezga (Arih): Osvežitev blagovne znamke Fructal

Soočenje: Marko Vičič (Futura DDB) in Miro Kline (Kline & Partner)
Oba strokovnjaka bosta podala svoje videnje možnega razvoja blagovnih znamk iz različnih dejavnosti. Trije primeri bodo dani vnaprej, dva bo določilo občinstvo.

 

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem