[21. SMK] Marketing – dirigent uresničevanja poslovnih priložnosti

31.05.2016 ob 9:00
Prihaja težko pričakovani čas, ko se bomo skupaj pustili navdihniti, izzvati, nagraditi. Že 21. Slovenska marketinška konferenca bo potekala 31. maja in 1. junija 2016 v Grand hotelu Bernardin v Portorožu. Konferenco bomo začeli strastno, z govorcem Geoffom Rammom, in nadaljevali s simfonijo dobrih marketinških praks, ki dirigirajo strategije in prihodnost podjetij.

Povezane vsebine:
Nobenih grafov, nobenih tabel, nobenih statistik. Samo presežek idej, ki vam bodo pomagale pri transformiranju vaših trenutnih idej v rezultate. Geoff Ramm je avtor knjig "Celebrity Service" in "OMG Marketing" ter večkrat nagrajeni govorec, ki je v preteklosti izzval in navdihnil občinstva na petih kontinentih. Sedaj prihaja tudi na sončno stran Alp, z nami bo namreč otvoril 21. SMK.


When the competition goes one way,
do you follow them
or od uoy og eht rehto yaw?



Znan prvi tematski sklop!
DIRIGIRAJ STRATEGIJO IN PRIHODNOST PODJETJA

Predstavljamo 3 primere, ko je marketing prevzel del odgovornosti za uspešno strategijo podjetja – uspešno odkril nove segmente kupcev za dodatne prihodke, preoblikoval strategijo podjetja, soodločal o smeri razvoja podjetja. Tematski sklop vodi dr. Mitja Pirc (direktor Pristop Poslovno svetovanje). 

Rok Vodnik (Petrol): Preoblikovanje poslovne in marketinške strategije s fokusom na kupca - pogled in izkušnje vodstva podjetja
Petrol je v zadnjih letih spremenil svojo ponudbo, dodal nove vire prihodkov, se usmeril v nove industrije, se prilagajal spremenjenim potrošnikom, z novimi storitvami dopolnjeval ponudbo za iste segmente... Kako se odločajo kaj razvijati in kaj opustiti, da kupec ostaja zadovoljen in prodajni rezultati rastejo? Kako kombinirajo ponudbo, kako usklajujejo prodajne kanale? O tem bo govoril član uprave, ki je speljala te spremembe.


Darija Brkić (IPKO): Hitra strategija lansiranja na trg za povečanje tržnega deleža in ohranjanje marže EBITDA na isti ravni – kako to doseči?
V dobi upada globalne industrije telekomunikacij in na najrevnejšem trgu balkanske regije je podjetje IPKO uspelo povečati tržni delež od 24 % do 38 %, povečati število strank mobilnih, internetnih in DTV storitev za več kot 50 %, ob vsem tem pa obdržal EBITDA na isti stopnji. Kako so to dosegli? Z magično formulo, ki bo predstavljena na konferenci.



Mojca Šimnic Šolinc  (Tosama): Od podjetja brez prave prihodnosti, s preblikovanjem strategije, na pot ponovnega vzpona - praktičen primer
Pred šestimi leti se je v povezavi s Tosamo govorilo o zastarelem programu izdelkov, brez inovativnosti, nejasno lastniško strukturo in majhnostjo v primerjavi s svetovnimi velikani. Kako so oblikovali strategijo, ki jih je pripeljala do novih izdelkov, novih prodajnih poti, novih kupcev in veliko boljše finančne in tržne pozicije?

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem