22. Marketinški fokus: Kako do boljših marketinških odločitev?

31.01.2007 ob
22. Marketinški fokus z naslovom »Kako do boljših marketinških odločitev? - Nove uporabe raziskav pri marketinških odločitvah – novi primeri raziskovalnih prijemov« je potekal 31. januarja 2007, v hotelu Lev, v Ljubljani.
Januar smo tako zaključili v raziskovalnem tonu, saj je bila osrednja tema tokratnega popoldneva novi prijemi v tržnem raziskovanju. S pomočjo primerov pa smo lahko ugotavljali, kakšna je uporabnost tržnih raziskav in kako s pomočjo le-teh doseči boljše marketinške odločitve.

Fokus smo začeli s pogledom v prihodnost in z Darkom Dujičem ugotavljali, kaj je na drugi strani preprostih številk oz. kje smo in kam gremo v raziskovanju.

V nadaljevanju so nam strokovnjaki razkrili, kako s pomočjo novih raziskovalnih prijemov priti do boljših marketinških odločitev, kar so podkrepili s primeri novih načinov uporabe raziskav.

Za zanimiv zaključek smo poskrbeli z okroglo mizo z naslovom "Kako dobiti iz raziskav več za boljše poslovne odločitve". Vedno aktualni pogovor je vodil Toni Balažič (AT Kearney), sodelovali pa so Barbara Rogelja Škerlič (Droga Kolinska), Uroš Cvetko (Cati), Geni Arh (GfK) in Barbara Zmrzlikar (Merkur).

Program:

14.00–15.15

“Pogled v prihodnost“ z Darkom Dujičem (GfK): Na drugi strani preprostih številk oz. kje smo in kam gremo v raziskovanju?
Mateja Vohar, Petra Lapajne (Pristop): Analitičen brief kot nujni pogoj učinkovitega komunikacijskega načrta – primer Vichy
Slavko Ficko (Radenska d.d.), Emanuela Kristan (Aragon): Kako vključiti raziskovalce za večji uspeh blagovne znamke? – primer Oaza

15.15–15.30

Odmor

15.30–17.30

Zenel Batagelj (Cati): Novi prijemi pri raziskovanju in merjenju moči znamk oz. brand equity
Janja Božič Marolt (Institut za raziskovanje trga in medijev, Mediana): Celovito zajemanje potrošnika: primerjava učinkov multi-kanalnega oglaševanja BZ (na primeru mobilnega operaterja in piva)
Barbara Hunt Vodopivec (Finance): Kako izboljšati učinkovitost oglaševanja – primer ad tracking
Vanja Govednik (Cati): Kako odkriti bistvo v kompleksnih omrežjih dobljenih z metodo veriženja

17.30–17.45

Odmor 

17.45–19.00

Geni Arh (GfK), Franc Ohnjec (Banka Koper): “Kako z raziskavami do komunikacijske strategije?”

Okrogla miza “Kako dobiti iz raziskav več za boljše poslovne odločitve?“ Vedno aktualni pogovor bo vodil

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem