23. Marketinški fokus: Kako od ideje do tržnega uspeha?

14.03.2007 ob 14:00
23. Marketinški fokus »Kako od ideje do tržnega uspeha?« je potekal 14. marca 2007 v Cankarjevem domu, v Ljubljani.
Kako od ideje do tržnega uspeha? Od ideje do zasnove – uporabe raziskav – iskanje novosti – lansiranje novih izdelkov/storitev.

V današnjem izredno konkurenčnem okolju so novi izdelki, nove storitve in poslovne ideje generatorji rasti, pri tem pa se nam postavlja vprašanje, kakšna je pot od ideje do tržnega uspeha? Na to smo poskušali odgovoriti na 23. Marketinškem fokusu.

Na tokratnem fokusu smo predstavili različne primere razvoja novih izdelkov in storitev, in sicer celoten proces od ideje do zasnove, uporabe raziskav, iskanja novosti do končnega lansiranja na trg.

Program:

14.00–15.30

Zoran Trojar (Sonce.net): Ali razvijamo izdelek za trg ali trg za izdelek
Darko Butina (Adeptio): Redefiniranje poslovnih problemov – primer Povej
Boris Kozlevčar (INform): Renoviranje poslovnega modela – primer Informiran.si
Manuela Piškur (Mercator), Zlatko Ledinek (Kompas Design): Ustvarjanje dodane vrednosti – "primer 5na dan" 

15.30–15.45

odmor

15.45–17.15

dr. Tanja Dmitrović (Ekonomska fakulteta): Ključne pasti razvoja novih izdelkov/storitev
Gorazd Žabkar (Evostil): Management razvoja novega izdelka BZ
Breka Miloš Ebner (Trimo): Celovit pristop k razvoju novih izdelkov – primer Trimo

17.15–17.30

odmor

17.30–19.00

Meta Arh (GfK): Potrošniški trendi in razvoj novih izdelkov/storitev/poslovnih idej
Janko Hočevar (Aragon): Iščemo pravo iglo v tistem senu ali kaj nam lahko potrošniki povedo o novih priložnostih?
Gordana Petek Ivandič (Belinka) in Alenka Pulec Jurjevčič (Futura DDB): Ključni izzivi, ki jih mora rešiti lansiranje novega izdelka/storitve – primer Belinka

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem