24. Marketinški fokus: Izzivi odnosov z javnostmi

21.06.2007 ob 14:00
24. Marketinški fokus »Izzivi odnosov z javnostmi – danes in jutri. Kam se razvijajo in na kaj biti pozoren, če skrbiš za odnose z javnostmi?« je potekal 21. junija 2007, v Ljubljani. 
 Program:

14.00–15.45

Bojana Leskovar (Mercator): Odnosi z javnostmi – štabno ali funkcijsko?
Uršula Menih Dokl (Gorenje): Kako organizirati odnose z javnostmi v mednarodni korporaciji – primer Gorenje
Vesna Hodnik (Adecco H.R.): Iz globalnega na lokalno raven – primer Adecco

15.45–16.00

Odmor

16.00–17.45

Egon Stopar (Procter & Gamble): Kako in zakaj prilagajamo aktivnosti odnosov z javnostmi na različnih trgih – primer P&G
Jasna Suhadolc (Virtua): Komuniciranje 2.0 – kje so priložnosti in nevarnosti za odnose z javnostmi?
Ula Spinder (Pristop) in Samo Mirnik (Renderspace): Kaj prinaša web 2.0 za odnose z javnostmi? – primer Windows Vista

17.45–18.00

Odmor

18.00–19.00

Javna diskusija “Kaj čaka odnose z javnostmi v letu 2017?”

Sodelujejo: dr. Dejan Verčič (Pristop), Natalija Postružnik (PRSS), Matjaž Klipšteter (Futura PR), Uršula Menih Dokl (Gorenje)

 

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem