25. Marketinški fokus: Prihodnost blagovnih znamk

20.09.2007 ob 13:00
25. Marketinški fokus »Prihodnost blagovnih znamk« je potekal 20. septembra 2007, v Ljubljani.
Na septembrskem marketinškem fokusu smo se torej ukvarjali z različnimi pristopi, strategijami, pomladitvijo, upravljanjem blagovnim znamk … vse to v luči njihove prihodnosti. Marketinški strokovnjaki so pripravili pregled aktualnih pristopov s področja upravljanja blagovnih znamk – od strategije do akcije.

 Program:

13.00–15.00

Katarina Abraham (Terme SPA Rogaška), Mitja Tuškej (Formitas): Kako do strategije za prenovo znamke – primer Terme Rogaška
Maja Konečnik (Ekonomska fakulteta) in Andrej Drapal (Pristop): Vsebinska razlaga procesa vzpostavitve upravljanja znamke Slovenija in kaj se iz tega lahko naučimo za svoje blagovne znamke?
Toni Balažič (Fructal) in Zenel Batagelj (Valicon): Pot do močne regionalne znamke – primer Fructal

15.00–15.15

»Networking«

15.15–16.45

Vesna Jamnik: Kako brand manager v mednarodnih podjetjih spremlja razvoj svojih znamk?
Anamarija Stančič (Žito) in Marija Skodlar (Studio Marketing JWT): Prenova arhitekture blagovnih znamk podjetja v praksi – primer Žito
Nataša Mohorč Kejžar (Futura DDB): Ključni izzivi pomlajevanja blagovne znamke – primer Donat

16.45–17.00

»Networking«

17.00–19.00

Jasna Suhadolc (Virtua): Kateri so ključni izzivi sedanjega razvoja blagovnih znamk v virtualnem okolju?
Janez Rakušček (Luna TBWA): Prepustimo komunikacijo potrošnikom – primer Twingo

»Brandinga v Sloveniji ni!« – javna diskusija o prihodnosti upravljanja blagovnih znamk
Relevantna vprašanja bo postavljal Uroš Cvetko, Valicon. Svoje videnje prihodnosti blagovnih znamk bodo podali Iztok Sila (Telekom Slovenije), Griša Šoba (Urbano pleme), Tatjana Erban (DrogaKolinska) …

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem