26. Marketinški fokus: Marketinški izzivi

11.10.2007 ob 14:00
26. Marketinški fokus »Marketinški izzivi« je potekal 11. oktobra 2007, v Novi Gorici.
Tokrat smo marketinški fokus pripravili skupaj s še enim partnerjem, podjetjem IMC. Tema oktobrskega fokusa so bili marketinški izzivi – od strategije do implementacije, in kot vedno so strokovnjaki predstavili svoje izkušnje in praktične primere.

Program:

14.00–16.00

Aleksandra Pisnik Korda (Ekonomsko-poslovna fakulteta): Ključna vprašanja, ki jih mora odgovoriti dobra marketinška strategija 
Peter Curk (Si.mobil): Ključni vidiki priprave marketinške strategije – primer Si.mobil
Majda Vodopivec (HIT): Ključni izzivi pri pripravi marketinške strategije – primer HIT

16.15-17.45

Zenel Batagelj, Jaka Ažman (Valicon): Kako spoznati potrebe potrošnikov, če nimamo tržnih raziskav?
Goran Živec (Pejo Šampionka): Kreiranje in lansiranje nove blagovne znamke v široki potrošnji v Sloveniji – razlike v pristopu med slovenskimi podjetji in multinacionalkami
Andrej Valentinčič (Vinska klet Goriška Brda): Razlike pri gradnji znamke v Sloveniji, na Japonskem in v ZDA – primer Quercus

18.00–19.00

Javna diskusija: Kako voditi marketing svojega podjetja?

Sodelujejo Aleksandra Pisnik Korda (EPF), Bojan Kodelja (IMC), Mojca Frančeškin (Instrumentation Technologies) in Peter Curk (Si.mobil)

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem