27. Marketinški fokus: Povečajmo učinek direktnega marketinga

29.11.2007 ob 14:00
27. Marketinški fokus »Povečajmo učinek direktnega marketinga« je potekal 29. novembra 2007. Spremljali smo lahko praktične primere neposrednega trženja/prodaje in dobili nasvete, kako uspešno uporabiti direktni marketing in se pri tem izogniti oviram.
 Program:

14.00–16.00

Uvodno fokusiranje: Duško Kos (Linea Directa&Studio Moderna): Kje vse so priložnosti direktnega marketinga?
Luka Kogovšek, MBA (Najdi.si, VenetiCOM): Manj poznane prednosti interneta kot orodja direktnega marketinga
Maja Golob (Spago), Maria Anselmi (Bisnode): Učinkovitost različnih oblik direktnega trženja za dva podobna izdelka – primer iBON vs. GVIN.COM Boštjan Zrimšek (Dima center): Čustva prodajajo – klubi, upravljanje čustev in prodaja – primeri Knorr, KD Group

16.15–17.45

Andreas Sattlberger (Linea Directa): Making Lead Generation & Database Management Work in CEE*
Gregor Draksler (Peugeot Slovenija): Kako do 12 % odziva na direktno pošto? – primer Peugeot 308
Aljaž Seliškar (Directa): Uporabnost profiliranja strank – primer Oracle

18.00–19.00

Javna diskusija: Kakšen bo direktni marketing jutri? Napovedi, nasveti …

Sodelujejo Milan Matos (Mladinska knjiga Založba), Luka Kogovšek (Najdi.si, VenetiCOM), Oktavijan Aram (Delo) …

* predavanje bo v angleščini in ne bo prevajano v slovenski jezik    

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem