28. Marketinški fokus: Kako enostavneje rešiti marketinške težave

29.01.2008 ob 13:30
28. Marketinški fokus "Kako enostavneje rešiti marketinške težave" je potekal 29. januarja 2008 v hotelu Mons, v Ljubljani.
Na že tradicionalnem januarskem fokusu smo se posvetili tržnim raziskavam, in sicer smo ugotavljali, kako uporabiti obstoječe podatke za boljše odločanje. Predstavljeni so bili novi primeri uporabe raziskav v praksi, med drugim primeri SKB, iTIVI, POP TV, Večera in drugih. Iskali smo odgovore na naslednja vprašanja:
  • Kako bolje izkoristiti podatke iz raziskav?
  • Kako z novimi raziskovalnimi prijemi rešiti marketinški problem?
  • kako doseči, da bo imelo tržno raziskovanje v poslovnem odločanju večjo vlogo?

Strokovnjaki, ki tržne raziskave izvajajo, ter tisti, ki jih uporabljajo, so v prvem delu skušali odgovoriti na vprašanje, kako iz raziskav dobiti več, v drugem delu pa so se ugotavljali, kako rešiti marketinški problem.

Za zaključek fokusa smo z gosti ugotavljali, ali res potrebujemo vedno nove raziskave, ter o tem, kako bolje uporabiti interne, standardizirane podatke za večjo veljavo tržnega raziskovanja pri poslovnem odločanju. Vedno aktualni pogovor je vodila Janja Božič Marolt (Mediana), svoje mnenje pa so predstavili še Geni Arh (Arhea), Darko Dujič (GfK Slovenija), Mateja Slamnik Borko (Loterija Slovenije) in Mojca Avšič (Mercator).

Program:

13.30–14.15

Uvodno fokusiranje
Geni Arh (Arhea): Kako bolje izkoristiti že razpoložljive vire primarnih podatkov?

14.15–16.00

Kako iz raziskav dobiti več?
Nataša Jakovac in Uroš Zdešar (AC Nielsen): Kako spremljati uspešnost lansiranja novega izdelka s pomočjo panela prodaje na drobno?
Jure Velikonja (SKB), Darko Dujič in Mateja Mrkun (oba GfK Slovenija): Priprava komunikacijske strategije s pomočjo standardiziranih raziskav – primer SKB
Tjaša Slokar, Miha Plementaš (oba Proplus), Tomaž Kavšek (Mediana): Inoviranje produkta na podlagi kontinuirane raziskave – primer 7 glasov na POP TV

16.00–16.15

Odmor

16.15–17.45

Imamo marketinški problem – kako ga lahko rešimo?
Gregor Cuzak (iTIVI): Napovedovanje vrednosti strank za poslovno odločanje – primer iTIVI
Jure Stojan (Večer): Kako iz razpoložljivih podatkov dobiti oceno zadovoljstva uporabnikov s spremembo produkta – primer Večer
Rok Sunko, Zenel Batagelj (Valicon): Praktično o moči znamk podjetja in kaj narediti z njimi; kdaj odpraviti znamke, kdaj jih repozicionirati in kdaj vstopiti v nove kategorije?

17.45–18.00

Odmor

18.00–19.00

Okrogla miza: Ali res potrebujemo vedno nove raziskave?

Vedno aktualni pogovor bo vodila Janja Božič Marolt (Mediana). K sodelovanju so vabljeni Geni Arh (Arhea), Darko Dujič (GfK Slovenija), Mateja Slamnik Borko (Loterija Slovenije), Mojca Avšič (Mercator) in drugi.


DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem