30. Marketinški fokus: Kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov

24.04.2008 ob 13:00
30. Marketinški fokus "Kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov (za poslovni uspeh)" je potekal 24. aprila 2008, v hotelu Lev, v Ljubljani. 
Zvestoba danes – primeri programov zvestobe – pasti implementacije – večanje prihodkov obstoječih kupcev
  • Kako danes sploh do zvestobe svojih potrošnikov?
  • Kje najpogosteje pride do napak pri implementaciji programov zvestobe in kako se jim izogniti, kako povečati prihodke obstoječih kupcev?
  • Želite izvedeti, kako lahko zvestoba potrošnikov doprinese k poslovnemu uspehu?

Odgovore smo dobili na 30. Marketinškem fokusu, na katerem so bili predstavljeni primeri o tem, kako graditi in unovčiti zvestobo potrošnikov. Slišali smo primere Tuš kluba, Mercatorja, programa Ambasador, primer Si.mobil - Vodafone in druge.

Program:

13.00–13.30

Sprejem udeležencev

13.30–14.15

Uvodni govornik Marketinškega fokusa dr. Miro Kline: Kaj danes pomeni zvestoba potrošnikov? Kako z njo upravljati? 

14.15–15.30

mag. Matija Vojsk in mag Mojca Avšič (Mercator): Izzivi in priložnosti razvoja programa zvestobe za večanje zadovoljstva in pričakovanj kupcev
Anja Ristovič (Tuš): Gradnja zvestobe prek kluba potrošnikov – izkušnje TUŠ kluba 

15.45–17.15

Jana Šušteršič (Luna TBWA): Zvestoba se splača – potrditve iz prakse
Maja Škrjanc (SAS): Analitični CRM nam odkrije povsem nove marketinške probleme – primeri različnih panog
Peter Curk (Si.mobil): Koliko je danes vredna zvestoba? – primer Si.mobil – Vodafone

17.30–19.00

Igor Geršak (AC-Intercar) in Geni Arh (Arhea): Kje začeti, da bomo imeli 2010 najbolj zadovoljne stranke?
Nataša Tomc Jovović (NLB): Do zvestobe prek sodelovanja več partnerjev – primer EnKa
Senja Vraber (Toyota): Komuniciranje in učinki priporočil obstoječih kupcev – program Ambasador

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem