32. Marketinški fokus: Uspešna praksa trženja storitev

23.10.2008 ob 13:00
32. Marketinški fokus "Uspešna praksa trženja storitev" je potekal 23. oktobra 2008, na GZS v Ljubljani, kjer smo predstavili glavne izzive trženja.
Program:

13.00–13.30

Sprejem udeležencev

13.30–14.30

Uvodni govornik Marketinškega fokusa
dr. Boris Snoj (Ekonomsko poslovna fakulteta): Glavni izzivi trženja storitev
Gregor Bulc (Ilirika): 8 vprašanj o trženju storitev, ki si jih mora postaviti direktor marketinga

14.30–14.45

Odmor

14.45–16.15

Monika Kunstič (S&T Slovenija) in Katja Kek (Pristop): Kaj vse vključuje implementacija strategije storitvene znamke – primer S&T
Boštjan Jenko (KD Življenje): Kako z dogodki dosegati marketinške cilje trženja storitev – izkušnje KD Življenje
Anja Kosovel (Sonce.net): Praktični izzivi trženja kompleksnejših storitev - od razvoja do prodajnega procesa

16.15–16.30

Odmor 

16.30–18.00

Petra Slanič (Zavarovalnica Maribor): Kreativnost v trženju storitev ali kaj se dogaja v zakulisju premoženjskega zavarovanja – primer OPA!
Tatjana Lukavecki (SmartCom): Kako voditi in zadržati zaposlene,ki so ključni dejavnik storitev? – izkušnje SmartCom
Igor Geršak (AC-Intercar) in Meta Arh (Arhea): Kako izvajalce storitev bolj izpostaviti zadovoljstvu strank – izkušnje AC Intercar

18.00–19.00

Javna razprava: Vsi ponujamo storitve. Kaj je pomembno za njihovo uspešno trženje? 

Pogovor bo vodil Iztok Sila (Telekom Slovenije). Vabljeni sogovorniki Sašo Berger (S&T), Tomaž Kranjčič (Hypo Alpe-Adria Bank) in Mitja Tuškej (Formitas BBDO).

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem