33. Marketinški fokus: Kako postati marketinški zmagovalec krize?

26.11.2008 ob 12:30
33. Marketinški fokus "Kako postati marketinški zmagovalec krize?" je potekal 26. novembra 2008, v hotelu Lev, v Ljubljani.
 Program:

12.30–13.00

Sprejem udeležencev

13.00–14.30

Uvodni govornik Marketinškega fokusa 
Andrej Vizjak (AT Kearney): Ali so recesije priložnost ali nevarnost za trženjski uspeh?
Damijan Mumel (Ekonomsko poslovna fakulteta): Spremembe vedenja potrošnikov ob krizah in njihov vpliv na marketing

14.30–14.45

Odmor

14.45–16.15

Mojca Jesenovec (Publicis): Kako s komuniciranjem zmagati v krizi – izkušnje minulih kriz
Marjana Robavs (Futura DDB): Selekcija medijev in kanalov v zaostrenih razmerah
Maja Lapajne (Trimo): Kje vidi priložnosti za rast vodja marketinga – mednarodne izkušnje

16.15–16.30

Odmor

16.30–18.00

Sašo Dimitrievski (Pristop): Vključevanje potrošnikov - nova metrika v marketingu, domači in tuji primeri
Zoran Trojar (Sonce.net): Zakaj bo splet zmagovalec recesije in zakaj bodo zmagovalci spleta rastli tudi v recesiji?
Andraž Zorko (Valicon): Katere raziskave potrebujete bolj kot kdajkoli prej? 

18.00–19.00

Javna diskusija »Obračanje krize v priložnost – kako mora reagirati trženje?«  

Pogovor bo vodil Peter Frank (Finance). Vabljeni sogovorniki so Hilda Tovšak (Vegrad), Robert Ličen (Gorenje) in drugi.

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem