35. Marketinški fokus: Sveži primeri uspešnega marketinga

31.03.2009 ob 13:30
35. Marketinški fokus "Sveži primeri uspešnega marketinga" je potekal 31. marca 2009.
 Program:

13.30-14.00

Sprejem udeležencev

14.00-15.00

Uvodni govornik
Matjaž Grm (A.T. Kearney): Preoblikovanje prodaje in marketinga - praktični napotki v sedanjih razmerah

15.00-15.15

Odmor 

15.15-16.45

Preoblikovanje marketinga, ki že daje rezultate
Igor Arih (Agencija Arih): Dinamične komunikacije - Ne ciljamo več sto, da bi dobili enega, ampak ciljamo enega, da jih dosežemo sto.
Helena Zajec (Teledat): Kako nefinančno nagrajevanje pomaga do prodajnega uspeha - sveže izkušnje tega leta
Jugoslav Petković (Mimovrste): Vrednote so ključ do uspeha - danes še bolj kot včeraj

16.45-17.00

Odmor

17.00-18.00

Kje smo našli in kako smo izkoristili priložnosti?
Aljoša Domijan (Gambit): Kako rastemo z obstoječimi strankami - pozitivne izkušnje enaA.com
Andrej Remškar (Baby Center): Kako spremenjeno vedenje potrošnikov zahteva spremembo programov lojalnosti - praktične izkušnje Baby Center

18.00-19.00

Sledila bo vroča okrogla miza: Kako se je v zadnjih 6 mesecih odzval marketing - kaj počnejo najboljši?

Aktualen pogovor z vodilnimi managerji in vodji marketinga. V pogovoru bodo z mnenji in idejami sodelovali Enzo Smrekar (DrogaKolinska), Darko Dujič (Mercator), Tina Bolcar (Studio marketing JWT), Jugoslav Petković (Mimovrste) ...

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem