36. Marketinški fokus: Kaj se resnično dogaja s potrošniki v zadnjih mesecih?

22.04.2009 ob 13:30
Na 36. Marketinškem fokusu, 22.aprila 2009, so bile prvič predstavljene najnovejše raziskave o obnašanju potrošnikov, podjetji, oglaševalcev ... in kako bi vse to lahko (ne)vplivalo na trženje danes in v prihodnje. 
 V treh tematskih sklopih smo ugotavljali, kaj prinaša leto 2009:
  • 2009 - Revolucija potrošniških navad?
  • 2009 - Preobrazba komuniciranja in medijskega sveta?
  • 2009 - Preobrazba trženja?

V osmih prispevkih, ki so jih prispevali Valicon, Nielsen, GfK, AGB Nielsen, Mediana, Pristopmedia, Aragon in Interstat smo:

  • spremljali rezultate trženjskega monitorja DMS: Spremljanje vedenja potrošnikov in podjetij v času gospodarske krize,
  • dobili pregled sprememb pri nakupovanju izdelkov široke potrošnje,
  • izvedeli katere skupine izdelkov in storitev so najbolj prizadete in kako kriza vpliva na nakupno odločanje potrošnikov
  • Kako potrošniki danes "konzumirajo" medije - povzetek in primerjave zadnjih mesecev
  • Kaj se dogaja z oglaševanjem v začetku leta 2009 - sveži podatki in ugotovitve
  • Aktualen pregled sprememb komuniciranja - še več pospeševanja, več trgovinskega oglaševanja, več CRM, drugačni odnosi med agencijami in naročniki
  • Kako danes spodbuditi potrošnike k nakupu - zaključki sveže raziskave
  • Kakšno moč imajo tržniki v slovenskih podjetjih pri vplivanju na poslovne odločitve - najnovejše ugotovitve

Zaključili smo s pogovorom Moji kupci hočejo nižjo ceno, a vsi mi govorijo, da cena ni vse oziroma "recimo bobu bob". Kje je marketing danes in kako lahko odgovorimo na izzive zaostrenih tržnih razmer.

Program:

13.30-14.00

Sprejem udeležencev

14.00-15.30

2009 - revolucija potrošniških navad?
Andraž Zorko (Valicon): Trženjski monitor DMS: Spremljanje vedenja potrošnikov in podjetij v času gospodarske krize
Simon Starič (Nielsen): Trenutni pregled sprememb pri nakupovanju izdelkov široke potrošnje
Mateja Mrkun (GfK): Katere skupine izdelkov in storitev so najbolj prizadete in kako kriza vpliva na nakupno odločanje potrošnikov - sveže ugotovitve za Adriatic regijo

15.30-15.45

Odmor

15.45-17.15

2009 - Preobrazba komuniciranja in medijskega sveta?
Boštjan Kušnjerek (AGB Nielsen): Kako potrošniki danes "konzumirajo" televizijo -povzetek in primerjave zadnjih mesecev
Irena Setinšek in Janja Božič Marolt (Mediana): Kaj se dogaja z oglaševanjem v začetku leta 2009 - sveži podatki in ugotovitve
Barbara Modic (Pristopmedia): Aktualen pregled sprememb komuniciranja - še več pospeševanja, več trgovinskega oglaševanja, več CRM, drugačni odnosi med agencijami in naročniki ...

17.15-17.30

Odmor

17.00-18.00

2009 - Preobrazba trženja?
Janko Hočevar in Toni Gril (Aragon): Kako danes spodbuditi potrošnike k nakupu - zaključki sveže raziskave
Darja Ivanuša in Urška Antolin (Interstat): Kakšno moč imajo tržniki v slovenskih podjetjih pri vplivanju na poslovne odločitve - najnovejše ugotovitve

18.00-19.00

Zaključni pogovor oziroma "recimo bobu bob": Moji kupci hočejo nižjo ceno, a vsi mi govorijo, da cena ni vse. Kje je marketing danes in kako lahko odgovorimo na izzive zaostrenih tržnih razmer.

V javni diskusiji bodo sodelovali priznani strokovnjaki s svojimi izkušnjami in napovedmi. K sodelovanju smo povabili Aljošo Bagolo (Pristop), Simona Furlana (Telekom Slovenije) in Andraža Zorka (Valicon).

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem