37. Marketinški fokus: REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice

21.05.2009 ob 13:30
37. Marketinški fokus »REŠITEV - neposredno do kupca, neposredno do denarnice« s svežimi primeri uspešnega direktnega marketinga in nasveti za oblikovanje programov zvestobe, je potekal 21. maja na Gospodarskem razstavišču, v Ljubljani.
 V prvem tematskem sklopu Direktno deluje! smo na primerih Renault, Bizi.si in Merkur izvedeli
  • kako z dobro načrtovanim dialogom s strankami uspešno proti recesiji,
  • kako z majhnimi spremembami v trženju do večje prodaje,
  • 50.000 kupcev - ali se personalizacija ponudbe splača?

V drugem tematskem sklopu smo v prispevkih, ki so jih prispevali Apteco, CreativDirekt, Mobitel in Mercator, izvedeli kako zmagati s programom zvestobe.

  • Kako bolje razumeti kupce, da bomo imeli boljši direktni marketing?
  • Kako smo oblikovali točke povezanosti
  • Kako "materializirati" investicije v zveste potrošnike

Zadnji prispevek pa je razkril praktične izkušnje in načrte podjetja Instrumentation technologies o tem, kako oblikovati aktivnosti neposrednega trženja na B2B trgih.

V vroči zaključni javni razpravi pa smo se posvetili temi kdaj in kako bo naš direktni marketing res orožje za uspeh v zaostrenih razmerah.

Program:

13.30-14.00

Sprejem udeležencev

14.00-15.30

Direktno deluje!
Ksenja Hiti (Renault Nissan) in Maja Golob (Spago): Z dobro načrtovanim dialogom s strankami uspešno proti recesiji - primer Renault
Petra Podlipnik (Teledat): Kako z majhnimi spremembami v trženju do večje prodaje - primer Bizi.si
Lojze Bertoncelj (Merkur): 50.000 kupcev - ali se personalizacija ponudbe splača? - praktične izkušnje Merkurja

15.30-15.45

Odmor

15.45-17.15

Zmagati s programom zvestobe
Simon Fletcher (Apteco) in Ana Praprotnik (CreativDirekt): Kako bolje razumeti kupce, da bomo imeli boljši direktni marketing?
Štefka Hribar (Mobitel): Kako smo oblikovali točke povezanosti
Bojana Pleterski (Mercator): Kako "materializirati" investicije v zveste potrošnike - praktični izzivi razvoja programa Mercator Pika

17.15-17.30

Odmor

17.30-18.00

Mojca Frančeškin (Instrumentation technologies): Kako oblikovati aktivnosti neposrednega trženja na B2B trgih - praktične izkušnje in načrti

18.00-19.00

Javna diskusija Kdaj in kako bo naš direktni marketing res orožje za uspeh v zaostrenih razmerah?

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem