38. Marketinški fokus: Preživele bodo zgolj "najaktivnejše" blagovne znamke

29.09.2009 ob 13:30
38. Marketinški fokus: Preživele bodo zgolj "najaktivnejše" blagovne znamke je potekal 29. septembra 2009 v Ljubljani.
Tokrat je bil Marketinški fokus posvečen blagovnim znamkam, strateškemu načrtovanju in spreminjanju blagovnih znamk, učinkom sprememb ter predstavitvi svežih primerov sprememb pri upravljanju blagovnih znamk.

V prvem sklopu predavanj smo izvedeli:

  • Kakšen je pregled top managementa na izzive upravljanja blagovnih znamk?
  • Ali bo racionalni vidik upravljanja blagovnih znamk premagal emocialnega?

Drugi sklop je bil posvečen strateškemu načrtovanju upravljanja portfeljev blagovnih znamk. Na primerih iz Kraša, Fructala in Ljubljanskih mlekarn smo odgovarjali na vprašanja:

  • Kako začeti spremembe blagovnih znamk?
  • Kako celovito preoblikovati portfelj znamk?
  • Kaj je pomembno pri prenovi blagovne znamke?

V tretjem sklopu smo na predavanju, ki ga je prispeval Trimo, izvedeli, kaj se lahko naučimo iz našega ukrepanja ob krizi oziroma katere marketinške odločitve dajejo učinke in katere ne.V zaključni javni razpravi pa smo se posvetili vprašanjem o upravljanju blagovnih znamk v turbulentnih časih in ali je potrebno sploh kaj spremeniti?

Program:

13.30–14.00

Sprejem udeležencev

14.00–15.30

 

Uvodna govornica marketinškega fokusa:
Milena Štular (DrogaKolinska): Pogled top managementa na izzive upravljanja blagovnih znamk
Uroš Cvetko (Valicon): Ali bo v prihodnje racionalni vidik upravljanja blagovnih znamk premagal emocionalnega?

15.30–15.45

Odmor

15.45–17.15

Strateško načrtovano upravljanje portfeljev blagovnih znamk
Ranko Jelača (Kraš): Sprememba strategije blagovnih znamk – potrebne analize, ključne odločitve, prvi ukrepi in rezultati sprememb v upravljanju blagovnih znamk Kraš
Tina Tomažič (Fructal): Celovito preoblikovanje portfelja znamk – aktivnosti zadnjega leta v Fructalu
Tina Kumelj (Ljubljanske mlekarne): Kaj je pomembno pri prenovi blagovne znamke? Pregled učinkov aktivnosti prenove znamk Ljubljanskih mlekarn

17.15–17.30

Odmor

17.30–19.00

 

Maja Lapajne (Trimo): Kaj se lahko naučimo iz našega ukrepanja ob krizi - pregled katere marketinške odločitve izpred leta dni smo izvedli, katere dajejo učinke in katere ne

Javna diskusija »Kako upravljati blagovno znamko v turbulentnih časih – je potrebno sploh kaj spremeniti?«
Pogovor bo vodil Iztok Sila (Telekom Slovenije). V pogovoru bodo sodelovali Aleksander Uranc (Gorenje), Ranko Jelača (Kraš) in Marko Vičič (Futura DDB)

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem