39. Marketinški fokus: Marketing prodaja!

31.10.2009 ob 14:00
39. Marketinški fokus "Marketing prodaja!" je potekal na GZS v Ljubljani, 21. oktobra.

Tokrat smo ga posvetili primerom in praktičnim nasvetom, kako doseči povezljivost marketinških aktivnosti in financkako meriti učinkovitost različnih marketinških aktivnosti … 
Zakaj? Učinkovitost poslovnih aktivnosti je namreč danes deležna še več pozornosti kot v preteklosti. Presojanje, kam investirati omejena sredstva, je še natančnejše. Želja po merljivih učinkih, čim manjšem tveganju in maksimalnem »izplenu« omejenih sredstev pa še večja. Merilo prodajnih/finančnih učinkov je še pomembnejše.

Marketing ni izjema. Danes mora biti še bolj »odgovoren«, kot je bil v preteklosti. Za vsako aktivnost, odločitev je treba znati pokazati in dokazati njene poslovne učinke. Program fokusa je tako ponudil celosten pregled možnega spremljanja/analiziranja poslovne učinkovitosti marketinških aktivnosti kot tudi prikaze praktičnih primerov, kako so podjetja to počela v zadnjem letu. V treh tematskih sklopih smo ponudili naslednje vsebine:
  • Finance in marketing z roko v roki – kako?
  • Interaktivni praktikum: Postavite svojo marketinško metriko
  • Praktični primeri možnih načinov spremljanja poslovne učinkovitosti marketinga

Program:

13.30–14.00 

Sprejem udeležencev  

14.00–15.30 

Finance in marketing z roko v roki – kako?
Uvodničarja 39. Marketinškega fokusa:
Aleksandra Kregar Brus in Sašo Cunder: Kako meriti finančne učinke marketinških aktivnosti? – celosten pogled financ in marketinga
Ludvik Uhan (Linxair): Merjenje finančnih učinkov marketinga na medorganizacijkih trgih - pregled in primeri

15.30–15.45  

Odmor

15.45–17.15  

Interaktivni praktikum: Postavite svojo marketinško metriko
Slavko Ficko (Perutnina Ptuj): Finančni/poslovni vidiki marketinških aktivnosti od začetka načrtovanja do vstopa na trg – izkušnje Poli Pate
Sašo Dimitrievski (Pristop): Pregled spremljanja marketinških aktivnosti – od raziskav in komuniciranja do prodaje

NOVO! Interaktivno delo v skupinah, kjer bomo oblikovali pregled možnih kazalnikov učinkovitosti za različna področja marketinga

17.15–17.30  

Odmor

17.30–19.00  

Praktični primeri možnih načinov spremljanja poslovne učinkovitosti marketinga
Zoran Savin (Sonce.net): Kako postaviti sistem spremljanja marketinške/komunikacijske učinkovitosti na spletu – izkušnje iz prodaje različnih produktov/storitev
Nataša Mohorč Kejžar (Futura DDB): Kako povezati segmentacijo in ciljno komuniciranje s prodajnimi rezultati – primer Donat Mg
Anja Škerjanc (Citroen Slovenija): Kako spremljati učinkovitost iskalnikov in spletnih strani za optimalen poslovni učinek – praktične izkušnje Citroena Slovenija

 

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem