4. Slovenska marketinška konferenca

04.06.1999 ob 10:00
Leta 1999 je konferenca dobila še dimenzijo mednarodnosti s predavatelji z različnih koncev sveta. Njihove predstavitve so bile prvič urejene v zborniku konference. Organizacijski in programski odbor so predstavljali prof. dr. Milan Jurše (predsednik PS SMK), mag. Janez Damjan, dr. Zlatko Jančič, dr. Iča Rojšek, dr. Boris Snoj.
4. Slovenska marketinška konferenca leta 1999 je potekala od petka, 4. junija 1999, do sobote, 5. junija 1999.

Program konference za petek, 5. junij 1999:
Plenarno zasedanje: Izbrani vidiki razvoja marketinga z gosti:
  • Graham Hooley: Marketing Stategy in a Changing World
  • Clifford J. Schultz: Macrotransition - A New World Order Predicted by Consumers and Marketing
  • Christian Gronroos: The Relationship Marketing Process - Interaction, Communication, Dialogue, Value
  • Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen, Mladen Vedriš: Zajednička Ulaganja
  • Anthony Pecotich: Marketing and Development in the Transition Economies of Southeast Asia

Program, sobota, 6. junij 1999:

Sekcija I: Odzivanje na izzive globalnega trga
Moderator: Milan Jurše
  • Tone Hrastelj: Etika kot ena izmed razsežnosti sodobnega mednarodnega marketinga
  • Drago Dubrovski: Cilj programsko-tržnega prestrukturiranja
  • Stane Pušnik: Temeljne strateške usmeritve družbe Gorenje na globalnem trgu bele tehnike: priložnosti in izzivi
  • Dejan Turk: Blagovna znamka McDonald's in odgovornosti upravljanja z njo

Sekcija II: Tržna naravnanost podjetja in razvoj marketinškega koncepta
Moderator: Boris Snoj
  • Matjaž Iršič, Boris Snoj, Aleksandra Pisnik, Damijan Mumel: Ali sta tržna naravnanost podjetij v Sloveniji in donosnost njihovih naložb povezani?
  • Iča Rojšek, Darja Podobnik, Romana Žlof, Boris Moškatelc: Ravnanje s strateško pomembnimi kupci
  • Urša Manček: Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov
  • Bojan Korenini: Prednosti marketinškega pristopa na področju umetnosti - primer slovenskega filma

Sekcija III: Trženjsko komuniciranje in upravljanje blagovnih znamk
Moderator: Damijan Mumel
  • Zlatko Jančič: Prodajna in marketinška etika oglaševanja
  • Janez Damjan, Urša Golob: Vpliv oglaševanjana tržne deleže blagovnih znamk široke porabe v Sloveniji
  • Tanja Dmitrović: Trgovska blagovna znamka v trgovini na drobno z živili v Sloveniji
  • Jadranka Jezeršek: Strategija oglaševanja telekomunikacijskih operaterjev

Sekcija IV: Dinamični vidiki upravljanja mednarodnega marketinga
Moderator: Tone Hrastelj
  • Milan Jurše: Vključevanje interneta v management mednarodnega marketinga kot razvojni izziv informacijske dobe
  • Bruno Završnik, Vinko Župančič: Uspešnost promocije slovenskih organizacij na zunanjih trgih
  • Tanja Kesić, Sunčana Piri: Consumer protection in developed countries and the Republic of China
  • Dragana Kesič: Nekateri aspekti dodane vrednosti v farmacevtski industriji

Sekcija V: Marketinško upravljanje
Moderatorka: Iča Rojšek
  • Klement Podnar: Razumevanje korporativne identitete
  • Matjaž Mulej, Nastja Mulej: Tipologija možnosti za trženje invencij, potencialnih inovacij in inovacij
  • Katja Vandal: Odnosi slovenskih kmetov do trga in trženja
  • Boris Snoj, Damijan Mumel, Vesna Male: Analiza pomembnosti sestavin znane kakovosti storitev v dveh slovensih naravnih zdraviliščih

Sekcija VI: Marketinške raziskave za podporo odločanja
Moderatorka: Vesna Žabkar
  • Jasna Zdovc, Janja Božič Marolt: Uporaba nadomestnih enot v tržnem raziskovanju - apliktivni primer multimedijskih raziskav Mediana BGP
  • Patricia Cucin in Snežana Stabi: Radiometrija
  • Eva Kostanjšek, Zenel Batagelj: Nekateri vidiki merjenja zadovoljstva potrošnikov
  • Zenel Batagelj, Vasja Vehovar: Trendi v uporabi interneta v tržnih raziskavah
  • Andraž Zorko: Optimizacija telefonskega anketnega raziskovanja pri merjenju deklarirane pogostosti ravnanja

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem