[40 LET DMS] Praznovanje uvoda v peto desetletja delovanja

13.01.2016 ob
Člani Društva za marketing Slovenije (DMS) so v Klubu Cankarjevega doma obeležili 40. obletnico začetka uradnega delovanja društva. Leta 1976 je ustanavljanje takega društva pomenilo veliko poguma in vizijo. Ljudje, ki so postavili temelje društva, so namreč razmišljali o marketingu še pred prihodom tržnega gospodarstva. V nekaj desetletjih je društvo postalo osrednja marketinška organizacija, ki skrbi za umeščanje in razvoj marketinga kot stroke ter stremi k razvoju učinkovitih marketinških aktivnosti, ki ustvarjajo dodano vrednost ter dosegajo odličnost poslovanja. 
Udeležence je uvodoma nagovoril predsednik društva Darko Dujič. "40 let DMS je praznovanje poti, dolge desetletja, tlakovane z entuziazmom, veseljem, trdim delom, kreativnostjo, znanjem, predvsem pa z ljubeznijo do marketinga." 

Obeležitve obletnice se je udeležilo tudi nekaj nekdanjih predsednikov društva, na primer Jure Apih, Primož Hvala in Janez Damjan. Slednji je v nagovoru udeležencem dejal, da je "bilo delo v DMS zame priložnost, ki mi še zdaj daje energijo in znanje."
 
Predsednik DMS Darko Dujič je v nagovoru dejal je društvo v 40 letih oblikovali vsakdanjik vseh Slovencev in širše. "To je naše delo, naše poslanstvo. Včasih smo naredili kakšno napako, ki jo lahko po marketinško zavijemo v izkušnjo - brez teh ni razvoja."


"Generacije, ki prihajajo, so naš temelj, tehnologija, ki se razvija, je naša inspiracija. Marketing ni bil nikoli tako aktualen in tako v fokusu, kot je sedaj. Upravičeno se lahko veselimo, da prihaja desetletje marketinga in to so naše priložnosti," je zaključil Darko Dujič.   

Dogodka se žal ni mogla udeležiti ministrica za izobraževanje Maja Makovec Brenčič, ki je društvu predsedovala v letih od 2008 do 2014. Občinstvo je kljub temu nagovorila v pisnem posvetilu, v katerem je zapisala, da je  prihodnost in odgovornost do razvoja stroke tista, v katero moramo največ vlagati, jo spodbujati v razmislekih in dejanjih že danes. "Zato je obstoj in razvoj DMS tako pomemben. Je vsebinsko vozlišče znanj in ljudi. Pa tudi napredne tehnologije in komunikacij. A vendar - na koncu najbolj štejejo odnosi in zaupanje, da je možno sedanjost premikati le skupaj," je dodala.

Tudi Iča Rojšek, častna članica društva in začetnica študija trženja na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, se delovanja društva spomnja z nostalgijo. "Predvsem zato, ker se mi zdi, da vidim lepo razvojno pot. Zlasti me je navdušilo to delo v društvu takrat, ko se je ustanovila ŠSDMS, ker se mi je zdelo da to izžareva tisto, kar smo mi želeli učiti in prepričati mlade ljudi, da je dobro da znajo in prenašajo naprej," je dejala.
 
 

Zbrane je nagovoril tudi nekdanji predsednik DMS Janez Damjan. 


Praznovanje je več kot 150 udeležencem postreglo tudi z glasbeno poslastico - občinstvo je namreč presenetil del skupine Dan D. Nadalje je zbrane navdihnil Nikolaj Mejaš, soustanovitelj in direktor podjetja OK Consulting, ki je predaval o motivaciji in kako jo poiskati.
 

Za glasbeno presenečenje sta poskrbela dva člana skupine Dan D v akustični verziji. Občinstvo je dodatno navdihnil še Nikolaj Mejaš, soustanovitelj in direktor podjetja OK Consulting, ki je predaval o motivaciji in kako jo najti. 


"Društvo raste iz leta v leto, kar navsezadnje dokazujejo številke - v lanskem letu smo ustanovili dve novi sekciji, imeli več kot 500 članov in skupno organizirali 43 dogodkov zanje. Obeti za leto 2016 so še boljši, saj nam zadovoljstvo članov dokazuje, da delamo pravilno in želimo še povečati rast ne le društva, ampak marketinške stroke v slovenskem poslovnem okolju," zaključuje Tanja Kavran, izvršna direktorica društva.
 

Društvo za marketing Slovenije v obdobju 2014-2017 vodi 9-članski upravni odbor (z leve): Sašo Palčič, Jaka Lenardič, Aleksandra Brank, Darko Dujič, Špela Žorž, Lovro Peterlin, Jasna Suhadolc. Mitja Pirc in Andraž Štalec na sliki manjkata.

 
 
 

Udeleženci so praznovanje nadaljevali s prijetnim druženjem v Klubu Cankarjevega doma. 


Fotografije: Nejc Lasič 
Zapisala: Tamara Kajtazović

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem