40. Marketinški fokus: Dobre marketinške akcije za uspeh v 2010

25.11.2009 ob 13:30
Konec novembra smo v Ljubljani za vas pripravili zadnji marketinški fokus v tem letu. Fokus smo tokrat posvetili dobrim marketinškim akcijam 2009, ki smo jih bili deležni v preteklem letu. Razkrili smo njihova ozadja, povzeli praktične izkušnje in se vprašali, kaj bo ključno za dober marketing v prihodnje. Program fokusa je tako ponudil celosten pregled dobrega marketinga v letu 2009 in postavil okvire marketinga 2010.

Več podrobnosti preberite v programu fokusa, v nadaljevanju le nekaj vprašanj, na katere smo skušali odgovoriti:

  • Kdo bodo marketinški zmagovalci leta 2010 in zakaj?
  • Izzivi marketinga v turbulentnem obdobju 2009-2010
  • Uspešne marketinške zgodbe - učimo se na dobrih izkušnjah
  • Kaj lahko danes napovemo, da bo pomembno za marketing v letu 2010

Program:

13.00-13.30

Sprejem udeležencev

13.30-15.30

Uspešne marketinške zgodbe – učimo se na dobrih izkušnjah
Matjaž Vračko (Mladinska knjiga Založba): Učinkovitost usklajenega trženja na primeru Luksuzne Biblije – kako smo prodali več knjig kot v Nemčiji.
Maja Golob (Spago): Z dobro segmentacijo in personalizacijo orodij trženja do uspešne prodaje dražjih produktov – primer Imperial Travel
Simon Frelih (Peugeot): Prodaja novih vozil na domu – uspešen primer Peugeot Slovenija
Tamara Boh (Droga Kolinska): Za doseg vodilnega tržnega deleža ni vedno odločilno oglaševanje – izkušnje Barcaffe Freeze

15.30-15.45

Odmor

15.45-17.15

Kakšen bo marketing v prihodnje?
Osrednja govornica 40. Marketinškega fokusa dr. Maja Makovec Brenčič (Ekonomska fakulteta): Kaj lahko danes napovemo, da bo pomembno za marketing v letu 2010? 
Peter Curk (Simobil): Možni drugačni pristopi k planiranju, razbijanje preteklih načinov – izkušnje Simobil
Boštjan Jenko (KD Življenje): Pasti in priložnosti na trgu finančnih storitev – kaj nas učijo izkušnje

17.15-17.30

Odmor

17.30-19.00

Več potrošnika, več kompleksnosti, večji uspeh marketinga
Žiga Drofenik (Pristop), Matevž Klanjšek (Renderspace): Pritegniti, vključiti in zadržati svoje uporabnike - prvič celovito o ozadju kampanje Itak Džabest

Javna diskusija o izzivih marketinga v turbulentnem obdobju 2009-2010. Zakaj raste Kia cee'd, kdo bodo marketinški zmagovalci leta 2010 in zakaj ... so le nekatera vprašanja, na katera bodo odgovarjali gostje pogovora ... Svoje goste bo "provociral" voditelj diskusije Zenel Batagelj (Valicon).  

 

DMS zame

Društvo za marketing Slovenije združuje posameznike, ki delujejo na področju marketinga. Eden od pomembnejših ciljev Društva je uveljavitev marketinga kot poslovne filozofije.
Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje in spremljanje statistike obiska. Z nadaljevanjem pregledovanja spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Več o tem
Sprejmem